به گزارش "ورزش سه"، پس از اخبار منتشر شده‌ اخیر که اعلام شد نیکولو فاجولی، هافبک یوونتوس به طور رسمی به دلیل شرط‌بندی در سایت‌های غیرقانونی تحت بازجویی است، حالا گزارش‌ها در حال افزایش است که او تنها بازیکنی نیست که قوانین را زیر پا گذاشته است.

فابریتزیو کورونا، روزنامه‌نگار ایتالیایی، امروز ادعا کرده است که زانیولو زمانی که در رم بود، روی بازی های کوپا ایتالیا شرط‌بندی کرده است، به علاوه اینکه تونالی نیز روی برخی بازی‌ها شرط بسته است.

1939207

هر دو در حال حاضر در کمپ تمرینی تیم ملی ایتالیا هستند و برای بازی‌های مقدماتی یورو ۲۰۲۴ ایتالیا مقابل مالت و انگلیس آماده‌ می‌شوند.

به گزارش الساندرو انتینلی، خبرنگار رای اسپورت، تونالی و زانیولو در کنار بوفون، مدیر ارشد تیم، در کمپ تمرینی تیم ملی با پلیس ملاقات کرده‌اند تا در مورد تحقیقات شرط‌بندی و اتهامات این دو بازیکن صحبت کنند. رسانه‌های دیگر نیز تایید کردند که مقامات پلیس در زمین تمرین تیم ملی حضور دارند.

هر دو بازیکن در فصل نقل و انتقالات سری A را ترک کرده‌اند. تونالی به نیوکسل یونایتد پیوست و زانیولو به استون ویلا رفت.

1939209

به گفته رسانه‌ها، زانیولو به شرط‌بندی روی بازی‌‌های رم، زمانی که در این تیم حضور داشت هم متهم شده است و گفته می‌شود او در حالی روی بازی رم شرط‌بندی کرده که خود در لیست تیم برای آن بازی حضور داشته. این اتهام در صورت اثبات ممکن است او را در شرایط متفاوتی از فاجولی و تونالی قرار دهد.