به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی اردن با دو شکست پیاپی در دیدارهای دوستانه اخیر به مصاف ایران خواهد رفت و آنها امیدوار هستند با کسب نتایج مطلوب در تورنمنتی که در کشور خودشان برگزار شده است شرایط تیم را بهبود ببخشند.

اردن در دو دیدار دوستانه خود در شهریور ماه به مصاف نروژ و آذربایجان رفت که در هر دو بازی شکست خورد، نروژ با نتیجه سنگین 6-0 در غیاب ارلینگ هالند فوق ستاره باشگاه منچسترسیتی این نتیجه عجیب را رقم زد، آنها پنج روز پس از مصاف با نروژ مقابل آذربایجان قرار گرفتند و در آن بازی هم با نتیجه 2-1 به حریف اروپایی اما نه چندان قدرتمند خود باختند.

اردنی‌ها در وضعیتی قرار گرفته اند که در تورنمنت چهارجانبه راهی جز شکست ایران نخواهند داشت و در صورت مغلوب شدن در این مسابقه یک شکست متوالی دیگر تجربه خواهند کرد، آنها با تغییرات زیادی پا به این مسابقات گذاشته‌اند و امیدوار هستند که بتوانند نتیجه لازم را مقابل ایران کسب کنند.

آنها در مرحله ابتدایی مقدماتی جام جهانی با عربستان و تاجیکستان هم‌گروه هستند و در جام ملت‌های آسیا با کره جنوبی، بحرین و مالزی در یک گروه قرار دارند و آماده‌سازی تیمشان پیش از شروع مسابقات برای آنها اهمیت زیادی دارد.