به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی عربستان در سومین مرحله آماده‌سازی خود برای حضور در جام ملت‌های آسیا که در قطر برگزار می‌شود، جمعه در ورزشگاه پورتیمائو پرتغال به مصاف تیم ملی نیجریه می‌رود.

تیم‌های ملی عربستان و نیجریه یک بار و حدود 14 سال پیش در می 2010 و طی یک بازی دوستانه در شهر واتنز اتریش به مصاف هم رفتند که با تساوی بدون گل به پایان رسید.

1939204

عربستان در روزهای فیفا یک اردوی خارجی در شهر لاگوس پرتغال برگزار می‌کند که تا 17 اکتبر ادامه خواهد داشت و علاوه بر بازی جمعه، سه‌شنبه هفته آینده نیز دومین بازی دوستانه خود را مقابل تیم ملی مالی برگزار خواهد کرد.

مانچینی که هدایت سعودی‌ها را برعهده گرفته، 31 بازیکن را با هدف شناسایی بهترین‌های لیگ عربستان به تیم ملی دعوت کرده و در این فهرست تعدادی از بازیکنان باتجربه به رهبری سلمان الفرج و برخی از بازیکنان جوان حضور داشتند که در تیم المپیک عربستان درخشیدند.

1939203

سبزها در سپتامبر گذشته دو بازی دوستانه با هدایت مانچینی در شهر نیوکاسل انجام دادند که بازی اول با نتیجه 1-3 به کاستاریکا و در بازی دوم 0-1 به کره جنوبی باختند.

مانچینی امیدوار است بتواند ترکیب مناسبی را پیدا کند که در مسابقات مهم و بعدی عربستان به آن تکیه کند، به خصوص که این تیم دیدارهای مقدماتی جام جهانی و همچنین جام ملت‌های آسیا را در پیش دارد.