به گزارش "ورزش سه"، خاویر تباس، رئیس لالیگا که مشهور به مصاحبه‌های حاشیه‌ساز است، بار دیگر درباره برخی مسائل سخن گفته است.

او درباره وضعیت لالیگا بدون حضور مسی و رونالدو گفت:«خروج مسی و کریستیانو از لالیگا برای ما مشکلی نداشت. لالیگا هنوز هم از بهترین لیگ‌های جهان است و آمارمان در بخش‌های مختلف فوق‌العاده است. ما بهترین بازیکنان جهان را در لیگ‌مان داریم.»

او درباره رفتن تعداد زیادی از ستارگان جهان به لیگ عربستان هم اظهار نظر کرد:«لیگ عربستان تهدیدی برای ما نیست چون رقابتی است که تاریخ و پیشینه زیادی ندارد. برای رقابت با لیگ‌های برتر باید رشد زیادی داشته باشند و فعلا تا آن مقطع فاصله دارند.»

1939381

او در ادامه به خرج‌ و مخارج لیگ‌های دیگر به خصوص لیگ انگلیس پرداخت:«در لیگ برتر، مالکان باشگاه‌ها مبالغ هنگفتی خرج می‌کنند. ما ترجیح می‌دهیم از یک مدل پایدارتر پیروی کنیم. نمی‌خواهیم ضرر کنیم. ما از سال ۲۰۰۰ تاکنون ۳۴ عنوان قهرمانی اروپا را به دست آورده‌ایم و این نشان می‌دهد که باشگاه‌های پایدار نیز می‌توانند رقابت کنند.

انتقال کین به بایرن عادی نبود، چلسی هم هزینه زیادی کرد، یونایتد هم همینطور. ایتالیا هم بعضا همینطور است. آنها ضررهای زیادی متحمل می‌شوند. مالکان آنها باید برای تمیز کردن حساب‌های باشگاه دخالت کنند و البته پرداخت مالیات می‌تواند به تعویق بیفتد، چیزی که در اسپانیا وجود ندارد.»