به گزارش "ورزش سه"، از ساعاتی دیگر رئال مادرید در چارچوب هفته سی و دوم رقابت‌های لالیگا در سانچز پیسخوان مهمان سویا خواهد بود. تقابل شاگردان کارلو آنچلوتی با تیم سوم جدول که قطعاً از حساسیت بالایی برخوردار خواهد بود.

تنها هفت بازی دیگر تا پایان فصل باقی مانده و رئال‌مادرید با 12 امتیاز بیشتر از بارسلونا و سویا در صدر قرار گرفته است. هرچند که بارسا هنوز یک بازی کمتر انجام داده اما بسیاری معتقد هستند که پیروزی رئال مادرید مقابل سویا کلید قهرمانی این تیم در این فصل از رقابت‌های لالیگا خواهد بود.

با این حال قطعاً لوس بلانکوس کار بسیار دشواری برای پیروزی در سانچز پیسخوان پیش رو خواهد داشت. رئال برابر تیمی قرار می‌گیرد که هدایتش برعهده سرمربی سابق آنها یعنی خولن لوپتگی است بنابراین سویا با شناخت خوبی پا بازی امشب می‌گذارد.

از طرفی یک نکته دیگر نیز در رابطه با سویا وجود دارد و آن هم به آمار فوق‌العاده این تیم در بازی‌های خانگی این فصل برمی‌گردد. این تیم در این فصل در هیچ‌یک از بازی‌های خانگی خود شکست نخورده است. سویا در 15 بازی این فصل از لالیگا در سانچز پیسخوان آمار فوق العاده 11 پیروزی و 4 تساوی را به ثبت رسانده و حالا باید دید که آیا رئال مادرید می‌تواند به این رکورد شاگردان خولن لوپتگی پایان دهد یا خیر.