رئیس لالیگا به رشد مداوم این سازمان باور دارد. 

طرفداری | لالیگا حدود یک دهه با حضور لیونل مسی و کریستیانو رونالدو به بهترین لیگ جهان تبدیل شد و بهترین سال های تاریخ خودش از زمان تاسیس را تجربه کرد. حالا چند فصل است که نه رونالدو را در این لیگ می بینیم و نه لیونل مسی. خاویر تباس، رئیس لالیگا در جدیدترین مصاحبه خودش در مورد رشد این لیگ صحبت کرد، لیگی که از نظر او بدون مسی و رونالدو هم هنوز رشد می کند. 

خروج لیونل مسی و کریستیانو رونالدو از لالیگا هیچ تاثیر خاصی روی روند رشد لالیگا نداشت. بر خلاف همه تصورات، لالیگا همچنان در حال رشد و پیشرفت است. باشگاه های ما عملکرد بسیار خوبی دارند. 

تباس در ادامه عملکرد سایر لیگ ها در زمینه مالی را زیر سوال برد:

کاری که بایرن مونیخ برای خرید هری کین انجام داد، طبیعی نیست. چلسی هم پول زیادی خرج می کنند، درست مانند منچستریونایتد. این باشگاه ها مملو از ضرر هستند و در ایتالیا نیز چنین وضعی برقرار است. مالکان آن باشگاه ها باید فکری به حال این وضع کنند و این را هم در نظر داشته باشید که آنها برخلاف اسپانیا می توانند پرداخت مالیات خودشان را به تعویق بیندازند.

تباس ادامه داد:  

در لیگ برتر انگلیس، مالکان باشگاه ها ریخت و پاش زیادی انجام می دهند. ما ترجیح می دهیم از یک سیستم پایدارتر استفاده کنیم. نمی خواهیم باشگاه های لالیگایی ضرر ده باشند. ما از سال 2000 در 34 جام اروپایی قهرمان شده ایم و این نشان می دهد باشگاه های سیستم ما توانایی رقابت در بالاترین سطح را دارند.