به گزارش "ورزش سه"، لوکا مودریچ با 36 سال سن در ماه های اخیر عملکرد خیره کننده ای در ترکیب رئال مادرید داشته و در جریان پیروزی دراماتیک هفته گذشته این تیم در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل چلسی فوق العاده بازی کرد. آبی های لندن با سه گل پیش افتاده و در آستانه صعود به نیمه نهایی بودند که لوکا مودریچ با پاس بیرون پا و تماشایی خود رودریگو را صاحب موقعیت گلزنی کرد و همین صحنه بود که زمینه ساز بازگشت بزرگ رئال مادرید شد.

قرارداد لوکا مودریچ در پایان فصل جاری به اتمام می رسد و علیرغم شایعات فراوان، هنوز تمدید قرارداد رسمی صورت نگرفته است. البته انتظار می رود در ماه ژوئن قرارداد جدیدی از سوی مدیران رئال مادرید به این هافبک کهنه کار پیشنهاد شده و او برای یک فصل دیگر در سانتیاگو برنابئو ماندنی شود. اما نشریه آ.اس در گزارشی مدعی شد لوکا مودریچ در هفته های اخیر پیشنهاداتی از تیم های متمول قطری و همچنین یوونتوس دریافت کرده است. اما برنده توپ طلا در سال 2018 همچنان متعهد به رئال مادرید بوده و قصد دارد حداقل یک فصل دیگر برای این تیم بازی کند.

کارلو آنچلوتی، سرمربی ایتالیایی و باتجربه رئال مادرید اخیرا فاش کرد لوکا مودریچ برای یک فصل دیگر در این تیم بازی کرده و بعد از دنیای فوتبال خداحافظی خواهد کرد. جالب اینجاست اخبار در هفته های اخیر حاکی از احتمال خداحافظی تونس کروس از فوتبال در سال 2023 بوده و اگر این خبر حقیقت داشته باشد، رئال مادرید در عرض چند هفته دو تا از بهترین هافبک های تاریخ باشگاه خود را از دست خواهد داد.