به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال عربستان به لطف گل ثانیه آخر محمد کنو موفق شد از شکست برابر نیجریه فرار کند. در دیداری که هر چهار گل بازی در نیمه دوم وارد دروازه‌ها شدند، این بازی با تساوی 2-2 به پایان رسید.

نیمه نخست با حملات متعدد تیم ملی نیجریه همراه بود. ارسال برونو به روی دروازه در محوطه 6 قدم به ویکتور اوسیمن رسید که ضربه این مهاجم نامدار به شکل بسیار خطرناکی از بالای دروازه به بیرون رفت.

1939558

در ادامه نوبت به خود برونو رسید که دروازه عربستان را تهدید کند که محمد العویس با واکنشی به موقع این ضربه را دور کرد و در برگشت توپ به ویکتور بونیفیس رسید که ضربه بی‌دقت این بازیکن به بیرون رفت.

عربستان در نیمه دوم موفق شد به گل اول بازی دست یابد. در شرایطی که یک ضربه کاشته نصیب عربستان شده بود، ارسال سلمان الفرج روی اشتباه عجیب گلر نیجریه به صورت مستقیم وارد دروازه شد تا سعودی‌ها به گل اول بازی دست یابند.

1939559

نیجریه موفق شد در دقیقه 73 به گل تساوی برسد. روی یک حرکت از سمت چپ، پاس زمینی و در عمق ویلفرد اندیدی به موزس سیمون رسید که ارسال زمینی او به دهانه دروازه با اشتباه عبدالاله العمری همراه گردید و به گل نخست نیجریه تبدیل شد.

تیم آفریقایی در دقیقه 81 به گل دوم رسید. روی یک ضدحمله از سمت چپ، بازیکنان نیجریه وارد محوطه جریمه شدند. پاس موزس سیمون را عبدالله الحمدان به شکل ناقص دور کرد که ضربه او به کلیچی ایهیناچو، بازیکن لسترسیتی رسید و او با یک شوت دقیق و زیبا، توپ را به تور دروازه چسباند.

1939560

در شرایطی که بازی رو به پایان بود، عربستان در دقیقه 10+90 صاحب یک ضربه کاشته چسبیده به محوطه جریمه شد. محمد کنو پشت این توپ ایستاد که ضربه او با در میانه‌های مسیر به بازیکن نیجریه برخورد کرد و پس از تغییر مسیر، وارد دروازه نیجریه شد.

در نهایت این بازی با تساوی 2-2 به پایان رسید تا روبرتو مانچینی در آخرین ثانیه مسابقه از شکست فرار کند. عربستان در دومین بازی خود طی اردوی پرتغال به مصاف مالی می‌رود.