به گزارش "ورزش‌سه"، کار قلعه‌نویی که پس از 16 سال بار دیگر فرصت نشستن روی نیمکت تیم ملی را پیدا کرد، با تساوی مقابل روسیه در ورزشگاه آزادی شروع شد، اما این مربی در 6 مسابقه بعدی موفق به کسب پیروزی شده است.
پس از مصاف مقابل روسیه، کنیا حریف ایران بود و شاگردان امیر قلعه‌نویی با بازگشتی که پس از گل الونگا داشتند، پیروزی 2 بر یک را رقم زدند.

در خردادماه تیم ملی در تورنمنت کافا 3 بازی تدارکاتی انجام داد. پیروزی 6 بر یک مقابل افغانستان، 5 بر یک مقابل قرقیزستان و درنهایت یک بر صفر مقابل میزبان مسابقات ازبکستان نتایج شاگردان امیر قلعه‌نویی در کافا بود.در فیفادی شهریورماه تیم ملی با بلغارستان در خاک این کشور بازی کرد و این تیم اروپایی را با یک گل از پیش رو برداشت. سپس آنگولا در آزادی حریف ایران بود و پیروزی 4 بر صفر رقم خورد.

1939577

درنهایت امشب امیر قلعه‌نویی امشب در هشتمین حضورش در بازگشت به تیم ملی مقابل تیم ملی اردن قرار گرفت و موفق شد اردن را با نتیجه 3 بر یک از پیش رو بردارد، تا هفتمین پیروزی پیاپی را روی نیمکت تیم ملی به دست آورده باشد.

البته که پیروزی ایران مقابل اردن بی‌شک نکات بسیار مهمی را از نقاط ضعف تیمش آشکار کرده که می‌تواند درزمان باقی مانده تا جام ملت‌ها روی آنها برای بهبود شرایط کار شود.