به گزارش "ورزش سه"، تیم ایران در شرایطی مقابل اردن به برتری 3 بر یک دست یافت و راهی فینال تورنمنت چهارجانبه شد که اگر پنالتی میزبان گل می‌شد، شاید اتفاق دیگری در این دیدار رقم می‌خورد.

در دقیقه 90 بازی ایران و اردن سرنگونی موسی التعمری در حین عبور از دو مدافع وسط تیم ملی ایران را داور بازی تشخیص خطا داد و به نقطه پنالتی اشاره کرد.در آن دقایق اردنی‌ها یکی از گل‌های خورده را جبران کرده بودند و بازی دو بر یک به سود ایران دنبال می‌شد. اگر اردنی‌ها پنالتی خود را به گل تبدیل می‌کردند، با تساوی دو بر دو احتمال رفتن بازی به وقت‌های اضافی زیاد می‌شد.

ویدئو: 313460

با این حال احسان حداد، کاپیتان تیم ملی اردن، با اعتماد به نفس بالا پشت ضربه پنالتی ایستاد و توپ را به فضای بالای دروازه فرستاد تا یک خوش شانسی برای را تیم ایران قائل شویم. اگرچه تیم ملی بعد از این ضربه پنالتی هدررفته گل سوم را وارد دروازه حریف کرد، اما اگر توپ گل می‌شد، قطعا کار سخت‌تری در انتظار امیر قلعه‌نویی و شاگردانش بود.

هرچه بود اردنی‌ها بهترین فرصت برای خودنمایی در غرب آسیا را مقابل ایران از دست دادند تا در نهایت در خانه خود شکست بخورند و از راه یابی به فینال باز بمانند.