به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی هلند شب گذشته در چارچوب رقابت‌های انتخابی جام ملت‌های اروپای 2024 روبروی تیم ملی فرانسه به میدان رفت و با نتیجه 1-2 برابر این تیم شکست خورد. 

کسب سه امتیاز این دیدار توسط شاگردان دیدیه دشان به این معنا بود که آنها مجوز حضور در یورو 2024 را به دست آورده‌اند و حالا هلند باید برای قرار گرفتن در جایگاه دوم جدول رده‌بندی این گروه تمام تلاشش را به کار بگیرد. 

بازی بعدی این تیم برابر یونان برگزار خواهد شد که در حال حاضر با یک بازی بیشتر و 12 امتیاز در جایگاه دوم این گروه قرار گرفته و هلند با 9 امتیاز سوم است و به همین دلیل این بازی از اهمیت خاصی برای آنها برخوردار خواهد بود. 

1888761

کومان پس از پایان بازی شب گذشته در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت:« شرایط مطابق خواسته ما پیش نرفت. حالا اگر بتوانیم یونان را از سر راه برداریم، شانس خوبی برای قرار گرفتن در جایگاه دوم جدول رده‌بندی این گروه خواهیم داشت. 

مساوی هم چندان بد نیست چون توانستیم آنها را در خانه شکست دهیم. اگر شرایط در این گروه پیچیده شود، نتایج دیدارهای رو در رو تعیین کننده خواهد بود اما آنها حالا بوی خون را به خوبی حس کرده‌اند. اگر در این بازی شکست بخوریم، شرایط در دیدارهای ماه بعد بسیار دشوار خواهد بود.»