طرفداری | ورود توماس توخل به بایرن مونیخ از همان ابتدا با حواشی زیادی همراه بود و طی مدت حضور این مربی روی نیمکت باواریایی‌ها، همواره بحث‌های زیادی پیرامون این باشگاه وجود داشته است.

از وجود مشکل بین مربی و مدیریت به خاطر نقل‌وانتقالات و همچنین گلایه‌های از تیمش که اولی هونس به تازگی از این رفتار او به‌طور علنی انتقاد کرد، گرفته تا اختلاف با بازیکنان به ویژه یوسوا کیمیش. با این حال به نظر نمی‌رسد این حواشی پیرامون اف‌سی هالیوود و مربی‌اش تمامی داشته باشند و حال شایعاتی به وجود آمده که رختکن همیشه پر آشوب بایرن که گریبان‌گیر برخی از مریبان پیشین این باشگاه از جمله کارلو آنچلوتی، نیکو کواچ یا جیووانی تراپاتونی هم شده بود، اکنون نیز علیه توخل شده است.

بیش‌تر بخوانید:

  • اختلاف توماس توخل و یوسوا کیمیش موضوع اول این روزهای بایرن مونیخ 
  • اولی هونس: توخل باید کم تر گلایه کند و تیمش را بد جلوه ندهد؛ هیچ خرید بزرگی در ژانویه نداریم

به گزارش فیلیپ کسلر و مانوئل بونکه از TZ؛ طاقت بازیکنان بایرن مونیخ نسبت به توماس توخل طاق شده و انتقاد آن‌ها به این است که پس از گذشت چند ماه، این مربی هنوز تاثیر مشخصی روی تیم نگذاشته و در حال حاضر به‌جای پیشرفت، مدام پسرفت می‌کنند.

بازیکنان همچنین از نحوه ارتباط‌گیری توخل با تیم نیز ناراضی هستند. این مربی تنها چند ساعت پیش از شروع بازی، ترکیب را به بازیکنان اعلام می‌کند و به همین خاطر، آن‌ها برای سازگار شدن با نقش و مسئولیتی که روی دوش‌شان گذاشته شده، مشکل دارند. ژوئلت لوو و آنتونی بری از دستیاران توخل، تنها کسانی هستند که بازیکنان می‌توانند به آن‌ها برای بیان مسائل مختلف مراجعه کنند و توخل کسی نیست که زیاد ارتباط برقرار کند. حتی در مکالمات تک نفره‌ای که با بازیکنان دارد، او همین‌طور است.

زمانی که کارلو آنچلوتی نیز هدایت بایرن مونیخ را بر عهده داشت، خبرهای متعددی در خصوص نارضایتی بازیکنان از نحوه تمرینات و شرایط تیم از سوی رسانه‌های نزدیک به این باشگاه منتشر می‌شدند که در نهایت در فصل 18-2017 این مربی ایتالیایی اخراج شد تا یوپ هاینکس جایگزین او شود. تاکنون نیز خبرهای مختلفی درباره اختلاف توخل چه با بازیکنان و چه مدیریت منتشر شده است و باید دید آیا او نیز به سرنوشت مربیانی که قربانی شورش رختکن بایرن شده‌اند، دچار خواهد شد یا خیر.