به گزارش "ورزش سه"، سردار آزمون که در نقل و انتقالات تابستانی از بایرلورکوزن به رم پیوست با هماهنگی کادر فنی تیم ملی فوتبال ایران در اردوی قبلی حضور نداشت. با این حال بر خلاف برخی شایعات مطرح شده، سردار برای فیفادی اکتبر به جمع شاگردان امیر قلعه‌نویی اضافه شد.  

اتفاقا آزمون در بازگشت به تیم ملی عملکرد امیدوارکننده‌ای داشت و توانست در جریان دیدار دیشب برابر اردن گل اول بازی را به ثمر برساند تا نقش مهمی در برد و صعود تیم ملی ایفا کرده باشد. بازیکنی که چندی قبل ژوزه مورینیو درباره آماده نبودن او صحبت کرده بود اما حالا رفته رفته به نظر می‌رسد فرم قابل قبول و همیشگی خود را بازیابی کرده است.

1939749
1939750
1939751

اما سردار به جز گلی که دیشب به ثمر رساند، یک فرصت‌سوزی دور از انتظار هم داشت. جایی که او یک بار دیگر در مصافی تک به تک با دروازه اردن قرار گرفت. شاید آزمون در این صحنه می‌توانست زودتر به توپ ضربه بزند اما اصرار او برای ادامه حرکت و دربیل زدن دروازه‌بان به از دست رفتن این موقعیت خوب منجر شد. البته نباید از سیو تماشایی گلر اردن یعنی ابولیلا هم گذشت که با یک بازی‌خوانی و واکنش فوق‌العاده سردار را در به ثمر رساندن گل دوم ناکام گذاشت.