به گزارش "ورزش سه"، ژاوی سیمونز، هافبک هلندی، دیروز جمعه پس از شکست هلند مقابل فرانسه (1-2) به سئوالات خبرنگاران پاسخ داد. 

بازیکن پاری سن ژرمن که به صورت قرضی در لایپزیش حضور دارد، از این شکست ابراز تاسف کرد: «نیامده بودیم ببازیم و حتی مساوی بگیریم. هدف ما برد بود ولی نشد. فرانسه قدرتمند بود و ما حالا برای انجام یک بازی خوب در روز دوشنبه (در یونان) باید سرمان را بالا بگیریم و این شکست را فراموش کنیم.»

1939839

سیمونز در پاسخ به این سوال که رویارویی با کیلیان امباپه (زننده هر دو گل برابر هلند) که از قبل او را در پاری سن ژرمن می شناسد چگونه بود، قاطعانه گفت: «کیلیان بازیکن سطح بالایی است اما فقط او در فرانسه بهترین نیست تیم فرانسه بسیار قدرتمند و پر از ستاره است. در هر صورت، همیشه اینطور بوده و بازی در برابر کسی که قبلاً کنارش بازی کرده‌اید، لذت بخش است.»

1939582

چه تیم هایی مدعیان یورو 2024 هستند؟ «جام ملت های اروپا شروع نشده و نمی توانم بگویم چه تیم هایی مدعی هستند. تیم های بسیار خوبی در جام خواهند بود و من اهل پیش بینی نیستم. الان نگرانی من هلند است.»

1939840

سیمونز در نهایت و در مورد آینده نزدیک خود گفت: «من بازیکن پی اس جی هستم ولی الان در لایپزیش راضی و خوشحالم. فعلا به هیچ چیز دیگری فکر نمی کنم و فصل بسیار بسیار هیجان انگیزی در پیش داریم.»