سرمربی رئال مادرید در حال عادت کردن به شب های جادویی ای است که این تیم رقم می زند. 

کارلو آنچلوتی از پیروزی رئال مادرید مقابل سویا سخن گفته است.

طرفداری - مارکا | شاگردان کارلو آنچلوتی در رئال مادرید که در فصل جاری چندین قاب به یاد ماندنی برای هواداران رقم زده اند، امشب در رامون سانچز پیزخوان هم در قامت قهرمان ظاهر شدند. لوس بلانکوس بازی 2-0 باخته را در نهایت 3-2 پیروز شد تا جایگاهش در صدر جدول لالیگا را مستحکم کند. کارلو آنچلوتی در مصاحبه پس از بازی در خصوص عملکرد تیمش مطالبی را عنوان کرد. 

پیروزی بسیار مهمی کسب کردیم، آن هم پس از نیمه اول بدی که پشت سر گذاشتیم. در نیمه دوم یک عملکرد تماشایی به اجرا گذاشتیم. از خودمان تعهد، شخصیت و شجاعت نشان دادیم. به این پیروزی های دشوار عادت کرده ایم چون تیمی داریم که توانایی انجام کارهای ویژه را درون خودش دارد. وقتی که بازی 2-0 بود، خودمان را نباختیم و اعتماد به نفسمان را نیز از دست ندادیم. پیروزی های اخیر برابر چلسی و پاری سن ژرمن به ما کمک کردند که به کامبک باور داشته باشیم. 
جشن بزرگی که پس از گل بنزما به به راه افتاد، به خاطر نحوه برگشت و کامبکی بود که تجربه اش کردیم. همه منتظر فروپاشی رئال مادرید هستند اما چنین چیزی اتفاق نخواهد افتاد چون بازیکنان ما شجاعت و شخصیت خاص خودشان را دارند. هنوز قهرمان لیگ نشده ایم اما گام بلندی به سوی آن برداشته ایم.  

بیشتر بخوانید: 

کارلو آنچلوتی: داور برنامه ویژه‌ای برای بازی با سویا داشت؛ وینیسیوس هند نکرد