ناچو فرناندز، دومین تعویض طلایی کارلو آنچلوتی مقابل سویا بود.

رئال مادرید از هفته 32 رقابت های لالیگا در سانچز پیسخوان میهمان سویا بود که در نهایت بازی 2-0 باخته را در واپسین ثانیه های بازی با پیروزی 3-2 عوض کرد و مقتدرانه به صدرنشینی ادامه داد.

طرفداری | به نقل از وب سایت رسمی باشگاه رئال مادرید، ناچو فرناندز که در دقیقه '81 جای لوکاس وازکز وارد میدان شده بود، یک دقیقه بعد گل تساوی تیمش را به ثمر رساند. او در پایان بازی گفت:

هنوز راه درازی تا پایان لالیگا باقی مانده، اما این پیروزی با توجه به ورزشگاهی که در آن بازی می کردیم، حریف پیش رو و وضعیت نیمه اول، روحیه بخش و حیاتی بود. در نیمه دوم با اختلاف تیم برتر میدان بودیم. این سه امتیاز بسیار مهمی بود، مخصوصاً به خاطر نحوه پیروزی که به دست آوردیم. با نتیجه ای که در این ورزشگاه سخت کسب کردیم، تیم شخصیت بسیار بزرگی از خود نشان داد.

در نیمه اول خوب بازی نکردیم. سویا در خانه بسیار جنگنده پرس می کرد و در نیمه اول بهتر از ما بازی کردند، اما موفق شدیم نتیجه را برگردانیم و شایستگی اش را داشتیم.

لحظات بحث برانگیز؟ هر تیم از طرف خودش می بیند. نمی خواهم وارد این مسائل شوم، روی پیروزی تیم تمرکز می کنم که مهم ترین چیز است.

لالیگا کمی نزدیک تر شده است اما هنوز راه درازی در پیش است و روز چهارشنبه بازی بزرگ دیگری داریم. هر بار که سه امتیاز دیگری کسب کنیم، شانس قهرمانی بالاتر می رود.

گفتنی است رئال مادرید 6 بازی دیگر تا پایان فصل دارد که با کسب 10 امتیاز دیگر، عملاً قهرمانی مسجل می شود.