به گزارش "ورزش سه"، قرارداد روبرتو با بارسلونا در پایان فصل جاری به اتمام خواهد رسید و به نظر نمی‌رسد که این باشگاه تصمیمی برای امضای قرارداد جدید با او داشته باشد. 

در حالی که فصل جدید چند ماهی است آغاز شده، روبرتو بازیکنی نیمکت‌نشین برای بارسا بوده و مذاکراتی هم برای تمدید قرارداد او شروع نشده است که نشان می‌دهد مدیران این باشگاه احتمالا به دنبال قطع همکاری با او هستند. 

پیش از این چند روزنامه اسپانیایی هم این موضوع را مطرح کرده و مدعی شده بودند که کاپیتان اول این فصل بارسا قرار است در تابستان از این باشگاه جدا شود تا یکی دیگر از بازیکنان باتجربه هم این تیم را ترک کرده باشد. 

1896621

حالا روزنامه موندو دپورتیوو خبر داده که روبرتو کاملا از این موضوع آگاه است و می‌داند که خبری از تمدید قراردادش از سوی مدیران بارسا پس از پایان فصل جاری نخواهد بود و همین باعث شده که به دنبال پیدا کردن باشگاهی جدید برای فصل آینده باشد. 

پیش از این سرخیو بوسکتس و جوردی آلبا هم با پایان مهلت قراردادشان به عنوان بازیکن آزاد از این باشگاه جدا و راهی لیگ فوتبال آمریکا شده بودند و روبرتو هم قصد دارد این مسیر را ادامه دهد اما مسیر او به احتمال زیاد شهر نیویورک در آمریکا خواهد بود.