به گزارش "ورزش سه"، پدری در جریان تمرینات بارسلونا در اواخر ماه آگوست دچار مصدومیت شد و از آن زمان تا به حال نتوانسته تیمش را در هیچ دیداری همراهی کند. 

این موضوع خبر خوبی برای بارسا و ژاوی هرناندز نبود که روی حضور او در خط میانی حساب کرده بودند و باعث شد که این مربی به استفاده از دیگر گزینه‌هایی که در اختیار داشت روی بیاورد.

1940225

بسیاری از رسانه‌های اسپانیایی در چند روز اخیر خبر داده بودند که این بازیکن نمی‌تواند بارسلونا را در دیدار برابر رئال مادرید همراهی کند و تا آن زمان به حدی از آمادگی که بتواند به میادین برگردد نخواهد رسید، اما هدف اصلی خودش این است که در ال‌کلاسیکو به میدان برود. 

امروز اسپورت گزارشی منتشر کرده که در آن به وضعیت مصدومان بارسا اشاره شده است. 

طبق این گزارش، از هفت بازیکن مصدوم فعلی بارسا، رافینیا، روبرت لواندوفسکی و لامین یامال به ال‌کلاسیکو خواهند رسید و حتی شانس فیکس شدن نیز دارند. الخاندرو بالده هم شانس خوبی برای رسیدن به ال‌کلاسیکو دارد. به فاصله 13 روز تا این بازی بالده می‌تواند یکی دو روز قبل‌تر به تمرینات گروهی اضافه شود.

1934378

با این حال فرانکی دی‌یونگ و ژول کنده قطعا این بازی بزرگ را از دست خواهند داد اما وضعیت پدری که گفته می‌شد به این بازی نمی‌رسد، متفاوت است. 

اسپورت نوشته که کادر فنی بارسا شدیدا روی احتیاط و ریسک نکردن در مورد پدری اصرار دارند. هر 10 روز از ناحیه مصدوم او MRI می‌گیرند و انتظار می‌رود هفته بعد به تمرینات گروهی برگردد. پدری قطعا برابر بیلبائو بازی نخواهد کرد ولی شاید مقابل شاختار دقایقی بتواند در زمین باشد. اگر همه چیز خوب پیش برود، نام پدری در فهرست بازی با رئال قرار خواهد گرفت اما او از روی نیمکت بازی را شروع می کند. بازی های زیادی تا پایان فصل مانده و ژاوی هیچ اصراری ندارد که پدری تحت هر شرایطی خودش را به ال‌کلاسیکو برساند.