مدافع اسپانیایی مورد توجه باشگاه‌های زیادی قرار گرفته است.

طرفداری | طی چند هفته اخیر، آینده خوان میراندا در رئال بتیس موضوع گمانه زنی های زیادی بوده است. قرارداد فعلی این بازیکن با سبز و سفید پوشان در پایان فصل به پایان می رسد و اگرچه مذاکرات بر سر تمدید قرارداد آغاز شده است، به نظر می رسد او در پایان فصل راه جدایی را در پیش خواهد گرفت.

در حال حاضر آث میلان شانس بیشتری برای متقاعد کردن میراندا دارد و روسونری می‌خواهد با ارسال پیش قراردادی در ژانویه، جذب این بازیکن در نقل و انتقالات تابستانی سال آینده را قطعی کند. با این حال و به گزارش متئو مورتو، میلان تنها تیم علاقمند به میراندا نیست و بارسلونا نیز تمایل دارد پرورش یافته آکادمی خود را در تابستان بازگرداند. 

با جدایی احتمالی مارکوس آلونسو از بارسلونا در پایان فصل، بلوگرانا در نظر دارد میراندا را به عنوان نیمکت نشین آلخاندرو بالده مجددا به خدمت بگیرد. بر اساس خبرها، بتیس امیدوار است طی روزهای آینده با میراندا بر سر تمدید قرارداد به توافق برسد و حتی اگر این اتفاق هم رخ ندهد، میلان شانس بیشتری برای به خدمت گرفتن این مدافع ۲۳ ساله دارد، با این حال بارسلونا به هیچ وجه از کسب موفقیت در مسیر جذب میراندا ناامید نیست و تمام تلاش خود را به کار خواهد گرفت.