به گزارش "ورزش سه"، شکست 2-1 هلند مقابل فرانسه در بازی جمعه‌شب دو تیم کار نارنجی‌پوشان برای صعود به مرحله نهایی یورو 2024 را با دشواری مواجه کرده است.

هلند در حال حاضر با 9 امتیاز از 5 بازی در رتبه سوم جدول قرار دارد و تنها نکته مثبت برای شاگردان رونالد کومان این است که آنها یک بازی کمتر از یونان 12 امتیازی انجام داده‌اند.

کومان امشب در نشست خبری دیدار تیم ملی کشورش مقابل یونان گفت بازیکنان هلند می‌دانند در خاک یونان کار دشواری در پیش دارند و پیروزی 3-0 در بازی رفت به معنای تضمین پیروزی در این بازی نخواهد بود.

1940448

سرمربی تیم ملی هلند گفت: "یونان هوادارانش را در استادیوم دارد، هوادارانی که باور دارند می‌توانند به یورو صعود کنند. ولی ما فردا با تمام قوا وارد زمین می‌شویم و سعی می‌کنیم از دقیقه یک تا دقیقه 90 بازی را کنترل کنیم و اجازه بازی کردن به حریف ندهیم".

کومان در ادامه گفت: "پیروزی در بازی فردا برای ما قدم مهمی برای صعود خواهد بود. اما اگر این اتفاق نیفتد کار خیلی سخت می‌شود. ما می‌دانیم که در خاک یونان اصلا کار ساده‌ای در پیش نداریم. بازی خطرناکی است. آنها حالا فرصتی برای صعود دارند که شاید قبل از شروع بازی‌های انتخابی حتی تصورش را هم نمی‌کردند".