به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی پرتغال که امروز برای دیدار با بوسنی و هرزگوین وارد این کشور شد در شهر محل اقامتش زنیکا با شرایطی مواجه شد که انتظارش را نداشت. بارانی سیل‌آسا که ساعت‌ها ادامه داشت.

روبرتو مارتینز و شاگردانش در نهایت تصمیم گرفتند با وجود باران ساعتی پیش اولین جلسه تمرین‌شان را در استادیوم بیلینو پولیه که فردا در آن به میدان خواهند رفت برگزار کنند.

1940437

خبرنگاران حاضر در تمرین که اجازه داشتند پانزده دقیقه اول تمرین را مشاهده کنند در گزارش‌های خود از فضای شاد و شاداب در تیم ملی پرتغال خبر دادند. این خبرنگاران می‌گویند پرتغال بخش زیادی از این شادابی و نشاط را مدیون کاپیتان خود کریستیانو رونالدو است که با جدیت تمرین و تلاش کرده و در عین حال از شوخی و گرم گرفتن با هم‌تیمی‌هایش غافل نمی‌شد.

تیم ملی پرتغال در دیدار اخیرشان مقابل اسلواکی در انتخابی یورو 2024 موفق شدند با درخشش کاپیتان کریستیانو رونالدو و دبل او حریف را 3-2 شکست داده و صعودشان به مرحله نهایی را قطعی کنند.

1940435

پرتغالی‌ها فردا در بازی دیگری در خانه بوسنی و هرزگوین به مصاف این تیم خواهند رفت. پرتغال در حال حاضر با 21 امتیاز صدرنشین گروه J بوده و بوسنی با 9 امتیاز در رتبه چهارم قرار دارد.

1940438