روملو لوکاکو تابستان پرحاشیه‌ای را سپری کرد و محبوبیتش را نزد خیلی از فوتبال‌دوستان از دست داد

طرفداری | جدایی روملو لوکاکو از چلسی در تابستان 2023، موضوع داغ و پرحاشیه نقل‌ و انتقالات گذشته بود؛ زمانی که این مهاجم 30 ساله بلژیکی اوقات ناخوشایندی را به دنبال شایعات فراوان سپری کرد.

روملو لوکاکو در نهایت به صورت قرضی از چلسی به رم پیوست و تا این‌جای فصل، 7 گل در 8 بازی زیر نظر ژوزه مورینیو به‌ثمر رسانده است. به گزارش دیلی میل، این مهاجم تنومند تیم ملی بلژیک که از شایعات مطرح شده پیرامون خودش در رابطه با انتقال به یوونتوس و اینتر دلخور است، در مصاحبه‌ای قول شفاف‌سازی در آینده را داد:

منتظر زمان مناسب برای صحبت کردن هستم. همه‌تان مرا می‌شناسید و وقتی حرف بزنم، یاوه‌گویی نمی‌کنم. من سیاست‌مدارانه رفتار نمی‌کنم. می‌دانم در پشت صحنه چه چیزهایی در جریان بوده اما وقتی داستانم را بگویم، دوست دارم همه به نقطه‌نظر من دقت کنند و به ماجراهای خارج از زمینه توجه نشود. هنوز زمان مناسب برای گفتن حرف‌هایم فرا نرسیده اما فعلا در روند خوبی هستیم. در رم، سه بازی اخیرمان را برده‌ایم و در تیم ملی هم هفته مهمی داشتیم. اگرچه همچنان مزخرفات زیادی می‌خوانم.

لوکاکو در اشاره به شایعات انتقال به اینتر و یوونتوس گفت: 

می‌گفتند قرار بود به یک باشگاه خاص بروم [اینتر] اما این حرف‌ها بی‌معنی بود. نام یک باشگاه دیگر هم مطرح شد که اصلا قرار نبود به آن‌جا بروم [یوونتوس]. در یک مقطع به مرز انفجار رسیده بودم. وقتی 90% چیزهای گفته شده درباره‌تان درست نباشد، سخت است دهان‌تان را ببندید. اگر پنج سال پیش بود، قطعا منفجر می‌شدم اما الان انرژی‌ام را صرف این چیزها نمی‌کنم. اگر بخواهم الان در این لحظه حقیقت‌ها را بگویم، خیلی‌ها شوکه می‌شوند.

  • بیشتر بخوانید: واکنش سردسته هواداران افراطی اینتر به مصاحبه لوکاکو: اگر جرئت داری به جوزپه مه آتزا بیا!

او قصد دارد رویکردی همچون اسطوره NBA را در پیش گیرد: 

می‌خواهم لبرون جیمز را الگوی خودم قرار دهم، گرچه من شبیه او نیستم. او کسی است که با انتقادهای زیادی روبه‌رو شد اما به شکلی بی‌نقص با آن‌ها کنار آمد. من می‌خواهم این ذهنیت را در پیش بگیرم.