به گزارش "ورزش سه"، بعد از مشکلات مالی که در باشگاه پرسپولیس شکل گرفت، رضا درویش مدعی شد که برای حل آن مذاکره با سازمان خصوصی سازی در خصوص دریافت باقیمانده سپرده این باشگاه در بحث بورس را دنبال خواهد کرد.

این جلسه شب گذشته برگزار شد و مدیرعامل پرسپولیس مدعی شد که بعد از ارسال هزینه و درآمد این باشگاه تا پایان سال به سازمان خصوصی سازی، احتمالا این سپرده آزاد خواهد شد تا به کمک آن بخشی از مطالبات بازیکنان و اعضای تیم پرداخت شود.

اما نگرانی بزرگ اکنون در بین بازیکنان و اعضای تیم اینجاست که خصوصی سازی با درخواست باشگاه موافقت نکند. باشگاه پرسپولیس نیز همانند استقلال به واسطه درآمد خود از بورس، از بانک وام دریافت کرده بود و بخشی از آن نیز به صورت ارزی بود (2 و نیم میلیون یورو) تا بتواند مشکلات باشگاه را در آن مقطع حل کند و این سپرده به نوعی تضمین وام این باشگاه محسوب می‌شود.

باشگاه استقلال البته با دریافت کامل سپرده خود، برای حل مشکل تضمین وام دریافتی، سند کمپ ناصر حجازی را در گرو بانک قرار داده بود اما پرسپولیسی‌ها به واسطه باقی ماندن بخشی از سپرده‌شان، وام دریافتی را با تضمین این سپرده دریافت کرده بودند.

اکنون باید دید سازمان خصوصی سازی و همچنین بانک، به واسطه وام دریافتی این باشگاه، مجوز خروج سپرده باقی مانده پرسپولیس را صادر خواهند کرد یا خیر. اتفاقی که البته می‌تواند باعث دلخوری باشگاه استقلال شود که برای تضمین این وام، سند کمپ خود را گرو گذاشته بود.