به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی پرتغال شب گذشته در چارچوب دیدارهای انتخابی جام ملت‌های اروپای 2024 به مصاف تیم ملی صربستان رفت و موفق شد با نتیجه 0-5 برابر این تیم به پیروزی برسد. 

کانسلو که این روزها در بارسلونا در شرایط بسیار خوبی قرار دارد و پس از پیوستن به این باشگاه توانسته توانایی‌هایش را به خوبی در میدان و با پیراهن این تیم به نمایش بگذارد، در این بازی هم عملکرد خوبی داشت و گل چهارم تیمش را وارد دروازه حریف کرد. 

خوشحالی پس از گل او باعث شد که بسیاری از فوتبال‌دوستان و رسانه‌ها این سوال را داشته باشند که دلیل چنین رفتاری چه بوده است و این ستاره پرتغالی بعد از پایان این دیدار به این سوال پاسخ داد. 

1940982

او در گفتگو با خبرنگاران در این باره اظهار داشت:« خوشحالی من سیلی بر صورت کسانی بود که از من انتقاد می‌کردند. من همیشه بازیکنی حرفه‌ای بودم. افرادی هستند که دوست دارند تصویری بد از من نشان دهند اما این حقیقت ندارد. من خوش قلب هستم و هر کاری برای کمک به پرتغال انجام خواهم داد.»

گمانه‌زنی‌هایی درباره این که منظور کانسلو از این افراد دقیقا چه کسانی است انجام شده اما به نظر می‌رسد که او بیشتر با منتقدانی که در رسانه‌های پرتغالی از او صحبت کرده بودند طرف است و به همین دلیل چنین شادی‌ای را با پیراهن تیم ملی کشورش انجام داده است.