به گزارش "ورزش سه"، یکی از مشکلاتی که استقلال با آن دست و پنجه نرم می کند، مسائل مربوط به سقف بودجه تعیین شده از سوی سازمان لیگ است که باعث شد آبی پوشان نتوانند قرارداد برخی از اعضای تیم خود را ثبت کنند و این موضوع گریبان گیر بلانکو نیز شده است.

در نامه ای که باشگاه استقلال به سازمان بورس ارسال کرده، مبلغ قرارداد گوستاوو بلانکو در ریز هزینه های فصل جاری آبی پوشان نیامده و با این وجود، این باشگاه فقط 2 میلیارد تا سقف 325 میلیاردی تعیین شده فاصله دارد.

اما حالا ایسنا مدعی شده که باشگاه استقلال تصمیم گرفته است برای ثبت قرارداد گوستاوو بلانکو، ۱۰ درصد از قرارداد تمام اعضای تیم کم کند تا این مهاجم آرژانتینی بالاخره بتواند در دسترس نکونام قرار بگیرد.

1940995

آنگونه که خبرگزاری ایسنا مدعی شده، علی خطیرو جواد نکونام در جلسه دوشنبه شب تصمیم گرفتند 10 درصد از مبلغ قرارداد تمامی بازیکنان تیم کسر شود تا امکان ثبت قرارداد بلانکو، مهاجم آرژانتینی آبی‌پوشان فراهم شود.

ضمن اینکه مدیران باشگاه استقلال منتظر بازگشت ملی‌پوشان این تیم یعنی سیدحسین حسینی، روزبه چشمی، صالح حردانی و مهرداد محمدی هستند تا با برخی بازیکنان برای کسر مبالغ قراردادشان توافق کنند.