یولیان ناگلزمان اعلام کرده حتی در صورت بازگشت مانوئل نویر، قرار نیست بازوبند کاپیتانی از ایلکای گوندوعان گرفته شود زیرا مهم است که در این مقطع تداوم و ثبات در تصمیم‌گیری‌هایشان داشته باشند

طرفداری | در چارچوب بازی‌های دوستانه ملی، تیم ملی آلمان در راه آماده‌سازی خود برای یورو 2024 که به میزبانی همین کشور برگزار می‌شود، پس از پیروزی 3-1 مقابل تیم ملی آمریکا فردا ساعت 3:30 بامداد در استادیوم لینکولن فاینشال فیلد پنسیلوانیا به مصاف تیم ملی مکزیک می‌رود.

به نقل از اشپورت آینس؛ یولیان ناگلزمان در کنفرانس خبری پیش از بازی درباره تقابل با تیم ملی مکزیک و تفاوت‌هایش با تیم ملی آمریکا، گفت:

در مقایسه با ایالات متحده آمریکا سبک بازی مستقیم‌تری دارند و سعی می‌کنند توپ را هرچه سریع‌تر به پشت‌سر خط دفاع حریف‌شان برسانند. تیمی بسیار تهاجمی با هوادارانی پرشور که سعی می‌کنند بازیکنان را به جلو سوق بدهند. در نهایت امیدواریم نتیجه‌ای مشابه با بازی قبلی‌مان داشته باشیم.

ناگلزمان درباره ترکیبی که برای این بازی به میدان خواهد فرستاد، گفت: 

بحث‌های زیادی از جمله درباره انتخاب ترکیب ابتدایی بازی مقابل مکزیک داشته‌ایم. هنوز تصمیم نهایی درباره ترکیب را نگرفتیم اما به خاطر رسیدن به ریتم مورد نظرمان، قصد نداریم تغییرات زیادی در آن ایجاد کنیم. منتظر تمرین نهایی خواهم ماند تا ببینیم آیا چیز خاصی از برخی بازیکنان می‌بینم یا خیر.

مانوئل نویر در آستانه بازگشت به میادین قرار دارد و احتمالش هست که در اردوی بعدی مانشافت حضور داشته باشد. با این حال وقتی یک خبرنگار از ناگلزمان پرسید که در صورت بازگشت نویر، آیا بازوبند کاپیتانی از ایلکای گوندوعان گرفته می‌شود، گفت:

ایلکای گوندوعان کاپیتان ما خواهد ماند. این بسیار مهم است که تداوم داشته باشیم و مدام به عقب یا جلو نرویم. من از این موضوع بسیار خوشحالم.

  • بیش‌تر بخوانید: جایگاه متزلزل مانوئل نویر در تیم ملی آلمان پس از ورود احتمالی یولیان ناگلزمان

یوسوا کیمیش به دلیل بیماری با وجود اینکه به اردوی تیم ملی آلمان دعوت شده باشد اما نتوانست آن‌ها را همراهی کند و در نهایت مجبور شد از آمریکا به مونیخ بازگردد. ناگلزمان درباره اینکه آیا کیمیش همچنان جایگاه خود در ترکیب اصلی را خواهد داشت، گفت: 

 همه بازیکنان بر اساس عملکردشان در ترکیب قرار می‌گیرند و این موضوع برای یوسوا نیز صدق می‌کند. اگر یوسوا بهتر از بقیه باشد پس در ترکیب ابتدایی قرار می‌گیرد. اگر پاسکال گروس بهتر باشد، پس او در ترکیب ابتدایی حضور خواهد داشت. من می‌خواهیم بازیکنانی در زمین داشته باشم که شانس ما برای رسیدن به پیروزی را افزایش می‌دهند. مدت‌هاست یوسوا را می‌شناسم و اینکه او هر دو بازی را از دست داد، خیلی آزاردهنده است. این شرایط بیش‌تر از هر کس دیگری، خودش را آزار می‌دهد. در هر حال چیزی که اهمیت دارد این است که او سلامتی‌اش را به دست بیاورد و امیدوارم او برای اردوی بعدی در دسترس باشد.

لروی سانه در این فصل پیشرفت بسیار زیادی داشته و در حال سپری کردن دوران خوبی در حرفه‌اش است. ناگلزمان درباره پیشرفت و تغییرات بازیکن سابقش در بایرن مونیخ، گفت: 

من لروی متفاوتی با آنچه که در بایرن مونیخ داشتم، نمی‌بینم. او در دوران ابتدایی حضور من در بایرن نیز، دوران خوبی را سپری می‌کرد. خوشحالم او اکنون در بایرن و همچنین در اینجا عملکرد خوبی دارد. او ویژگی‌های خارق‌العاده‌ای دارد. هنگام بازی ایده‌های خوبی به ذهنش می‌رسد و همچنین تمام‌کننده خوبی نیز است. من همچنین تحت تاثیر شخصیت او نیز قرار گرفته‌ام. یک گفت‌وگوی طولانی با یکدیگر داشتیم، درست مانند زمانی که در بایرن داشتیم. امیدوارم او به این روند تا یورو ادامه دهد. من از این بابت مطمئنم.

نیکلاس زوله در حال حاضر جایگاهش در ترکیب اصلی دورتموند را از دست داده و ادین ترزیچ ترجیح می‌دهد بیش‌تر از زوج متس هوملس و نیکو اشلوتربک استفاده کند. ناگلزمان درباره این بازیکن نیز گفت:

عملکرد او در تمرینات عالی بوده است. امیدوارم (در دورتموند) دوباره زمان بازی بیش‌تری به دست بیاورد. او چیزهای زیادی برای تیم به ارمغان می‌آورد. نیکلاس از سرعت خوبی برخورددار است و رفتار مناسبی نیز دارد. او باید به حداکثر خود برسد و همچنین این جاه‌طلبی را داشته باشد که تبدیل به بازیکن اصلی ترکیب تیمش شود 

ناگلزمان درباره به دست گرفتن هدایت تیم ملی آلمان و تجربه جدیدش در خصوص ورود به عرصه فوتبال ملی، گفت: 

من تجربه زیادی به عنوان مربی ملی ندارم اما در حال حاضر این شغل مناسبی برای من است. در سطح باشگاهی مدام گفته می‌شد من ایده‌های زیادی دارم و اکنون به عنوان مربی تیم ملی، زمان کمی در اختیار داریم و باید خودم را محدود به مهم‌ترین چیزها کنم. اکنون احساس خوبی دارم و از اینکه بازیکنان چقدر سریع چیزها را پذیرفته‌اند، تحت تاثیر قرار گرفته‌ام. برنده شدن همیشه حس خوبی دارد و البته ما می‌خواهیم به این‌کار ادامه دهیم.

لباس‌های عجیب و غیر متعارف ناگلزمان همواره از موضوعات حاشیه‌ای پیرامون او بوده که بحث‌های زیادی نیز در این‌باره به وجود آمدند. لباس ناگلزمان در بازی مقابل آمریکا نیز از این دست لباس‌هایش بوده و حال او به برخی سوالات در این‌باره پاسخ داده است. ناگلزمان با بیان اینکه هدفش از این‌کار انجام کارهای خیرخواهانه است، گفت:

این از طرف تامین‌کننده لباس‌های ما انتخاب می‌شود. من همچنین درخواستی داشتم که آیا حاضرم این لباس را برای یک هدف خوب به مزایده بگذارم و این‌کار را انجام خواهیم. ما برای یک هدف خوب، این‌کار را می‌کنیم که مرا بیش‌تر از اینکه همه مدام درباره لباس‌هایم حرف می‌زنند، خوشحال می‌کند.. شاید فردا واقعاً یک چیز خسته‌کننده بپوشم تا بتوانید بیش‌تر درباره بازی با من صحبت کنید.