به گزارش"ورزش سه"، آنسو فاتی تنها 20 سال دارد ولی سال هاست در سطح اول فوتبال دنیا بازی می کند. او 16 ساله بود که به تیم اول بارسا رسید و خودش را به عنوان لیونل مسی ثانی معرفی کرد. او دو فصل درخشان داشت ولی مصدومیت های متوالی اجازه نداد تا روند پیشرفتش ادامه دار باشد. 

1800645

مصدومیت های سنگینی که او را ماه ها دور از فوتبال نگه داشتند با این حال دو سال پیش پس از رفتن مسی از بارسا، مسئولان باشگاه شماره 10 را به او دادند و فاتی گفت از قبول این مسئولیت نمی ترسد اما فاتی حتی سایه لیونل مسی هم نبود و در فصل گذشته به ندرت توسط ژاوی در ترکیب قرار گرفت.

1941015

پس از سه بازی از فصل جدید، فاتی در نهایت راضی به جدایی شد و قرضی تا پایان فصل به برایتون رفت. سه بازی رسمی برای بارسا و هفت بازی رسمی برای برایتون و تنها یک گل، حاصل کار او در فصل جاری بوده است.

1941016

فاتی به اردوی اسپانیا برای دو بازی برابر اسکاتلند و نروژ نیز دعوت شد و حتی برابر نروژ پس از سه سال در ترکیب ثابت لاروخا قرار گرفت ولی بین دو نیمه تعویض شد و جای خودش را به اویارسابال داد. او از این فرصت خوب که مربی اسپانیا برای وی فراهم کرده بود نیز استفاده نکرد و به عقیده آاس، بعید است در اردوی بعدی تیم ملی اسپانیا حاضر باشد مگر اینکه شرایط او در برایتون به طور ویژه‌ای عوض شود. سقوط آزاد فاتی ادامه دارد و به نظر توقف ناپذیر است.