طرفداری | قرارداد لروی سانه در سال 2025 با بایرن مونیخ به اتمام می‌رسد و این بازیکن از فصل آینده وارد آخرین سال قراردادش با باواریایی‌ها خواهد شد. حال با توجه به درخشش او در فصل جدید و پیشرفت قابل‌توجهی که نسبت به سال‌های گذشته داشته، گمانه‌زنی‌هایی در خصوص احتمال جدایی او از بایرن به وجود آمده است.

در این بین گفته می‌شود لیورپول می‌تواند یکی از مقاصد احتمالی بازیکن سابق منچسترسیتی باشد. در پنجره تابستانی گذشته شایعات زیادی در خصوص علاقه الاتحاد عربستان به محمد صلاح و پیشنهاد هنگفت‌شان به قرمزهای آنفیلد منتشر شدند اما سران لیورپول به خاطر آنکه فرصت زیادی برای پر کردن جای خالی صلاح حتی با وجود دریافت مبلغی قابل‌توجه از فروش او نداشتند، مانع از جدایی بازیکن‌شان شدند. شرایطی که می‌تواند تابستان آینده تغییر کند.

بیش‌تر بخوانید:

  • برنامه بایرن مونیخ برای تمدید قرارداد لروی سانه
  • منچسترسیتی و دریافت سود از محل فروش لروی سانه

به گزارش کری هاو از اشپورت آینس؛ لیورپول، لروی سانه را زیر نظر گرفته است و یورگن کلوپ نام این وینگر 27 ساله آلمانی برای زمانی که محمد صلاح در پنجره نقل‌وانتقالات تابستانی سال آینده از این باشگاه جدا شود، در لیست خود دارد. در هر حال این موضوع اکنون جدی نیست و حتی مشخص نیست که صلاح از لیورپول جدا شود.

از طرفی خود سانه نیز نمی‌خواهد چندان فکر خود را مشغول به تصمیم‌گیری درباره آینده‌اش کند و قصد دارد اکنون تنها روی عملکرد خود متمرکز باشد. این بازیکن در مونیخ احساس خوبی دارد و بایرن مونیخ را اولویت اول خود می‌داند. همچنین توماس توخل نیز می‌تواند تاثیر زیادی روی تصمیم نهایی سانه داشته باشد و زیرا هر دو رابطه خوبی با یکدیگر دارند. از طرفی باواریایی‌ها نیز می‌خواهند هرچه زودتر قرارداد ستاره‌شان را تمدید کنند تا بتوانند جلوی باشگاه‌های علاقه‌مند را بگیرند.