به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی هلند شب گذشته در چارچوب رقابت‌های انتخابی جام ملت‌های اروپای 2024 در زمین تیم ملی یونان به مصاف این تیم رفت و موفق شد آنها را با یک گل از سر راه بردارد. 

سه امتیاز این بازی که ارزش و اهمیت زیادی برای شاگردان رونالد کومان در مسیر صعود به رقابت‌های یورو داشت در حالی به دست آمد که فن‌دایک با پنالتی‌ای که در دقیقه سوم وقت‌های تلف شده وارد دروازه حریف کرد موفق شد کمک قابل توجهی به تیمش کند. 

با این حال، این بازیکن پس از پایان بازی به شدت از وضعیت زمین انتقاد کرد. او در این باره به خبرنگاران گفت: «آیا وضعیت زمین چمن را دیدید؟ افتضاح است. باورکردنی نیست که اجازه انجام بازی در چنین سطحی روی این چمن داده می‌شود.»

1939091

این اظهارات در حالی از سوی کاپیتان لیورپول مطرح شده که او پس از بازی برابر فرانسه که با شکست تیم ملی کشورش هم همراه بود به شدت از وضعیت چمن انتقاد کرده بود تا مشخص شود که حساسیت زیادی روی این موضوع دارد. 

هلند هنوز دو بازی دیگر در پیش دارد که در صورت کسب سه امتیاز در هر دو دیدار می‌تواند بدون دردسر مجوز حضور در آلمان در تابستان سال آینده برای یورو 2024 را به دست آورد.