مدیر لاتزیو تاکید می‌کند که قصد فروش مهاجم ۳۳ ساله خود را ندارد

طرفداری | با وجود شایعات علاقه چیرو ایموبیله به انتقال به باشگاه‌های عربستان سعودی در ژانویه، کلودیو لوتیتو تاکید کرده که لاتزیو قصد فروش این بازیکن را در آینده نزدیک ندارد.

بنا بر گزارش‌ها، ایموبیله در تابستان امسال مورد توجه الشباب و الوحده قرار داشت و پیشنهادی ۳۵ میلیون یورویی به اضافه پاداش برای این بازیکن ارائه شده بود. روز گذشته گاتزتا دلو اسپورت در گزارش خود گفت که انتقال این بازیکن ۳۳ ساله در ژانویه امسال به خاورمیانه دور از ذهن نیست. با این وجود مدیر لاتزیو در مصاحبه با ایل مساجرو تاکید کرده که این بازیکن تا ۲۰۲۶ با لاتزیو قرارداد دارد و این باشگاه نمی‌خواهد بازیکنی را به فروش برساند. لوتیتو در مورد اخبار پیرامون ایموبیله گفت:

چیزی در مورد پیشنهادات عربستان سعودی نمی‌دانم، هیچ کس تا به حال از من چیزی نپرسیده و کوچکترین تمایلی به پیشنهادات احتمالی نداشته‌ام. هیچ وقت احساس نکردیم که با چیرو مشکلی داریم. ایموبیله تا سال 2026 قرارداد دارد و باشگاه هیچ تمایلی به جدایی او ندارد. همچنین کاستلانوس نیز شاهد است که هیچ تنشی در اینجا وجود ندارد. چیرو با او مانند پسر خودش رفتار می‌کند. اگر پیشنهاد یا درخواستی وجود نداشته باشد، هیچ ارزیابی نیز وجود نخواهد داشت. اگر کوچکترین احتمالی برای جدایی وجود داشته، او به ما اطلاع نداده است. ما نمی‌خواهیم کسی را بفروشیم.

ایموبیله چند روز پیش در مصاحبه‌ای گفته بود که از اینکه پیشنهاد باشگاه‌های عربستان را قبول نکرده، پشیمان است و شاید بهتر بود که این پیشنهادات را قبول می‌کرد.

  • استقبال چیرو ایموبیله از انتقال به لیگ عربستان در ژانویه 2024

  • چیرو ایموبیله: در تابستان پیشنهاد سعودی ها را رد کردم اما اکنون نظرم عوض شده است