به گزارش "ورزش سه"، درحالی‌که در روزهای گذشته گزارش‌هایی در اسپانیا منتشر شد که مدعی بود رئال مادرید جمال موسیالا، ستاره بایرن مونیخ، را به عنوان خرید بزرگ آینده‌اش در نظر گرفته امروز مشخص شد موسیالا یک خریدار بزرگ دیگر هم دارد.

روزنامه آلمانی بیلد در گزارشی اختصاصی اعلام کرد به اخباری دست پیدا کرده که نشان می‌دهد یورگن کلوپ علاقه زیادی به جمال موسیالا دارد و مدتی است به مدیران لیورپول اصرار می‌کند این ستاره آلمانی بایرن مونیخ را به عنوان هدف اصلی نقل و انتقالات باشگاه در اولویت قرار دهند.

1941198

این در حالی است که موسیالا با بایرن مونیخ تا سال 2026 قرارداد دارد. باید دید آیا مدیران بایرن حاضرند ستاره تکنیکی‌شان را واگذار کنند و آیا در صورت در گرفتن جنگ پیشنهادها لیورپول می‌تواند با رئال مادرید رقابت کرده و او را راهی انگلیس کند؟

پیش از این یورگن کلوپ در دو جنگ نقل و انتقالاتی مقابل رئال مادرید شکست خورده است. اولین درگیری او با رئال و فلورنتینو پرز بر سر اورلین شوامنی فرانسوی بود که کلوپ او را برای تقویت تیمش می‌خواست ولی شوامنی در نهایت راهی رئال شد. امسال تابستان هم کلوپ جود بلینگام را در نظر گرفته بود ولی ستاره انگلیسی وقتی متوجه شد رئال هم او را می‌خواهد بلافاصله به غول اسپانیایی پاسخ مثبت داد.

1941199

باید دید آیا یورگن کلوپ و لیورپول در سومین راند از جنگ نقل و انتقالاتی‌شان موفق به پیروزی بر رئال شده و موسیالا را راهی آنفیلد خواهند کرد؟