طرفداری | در روزهای اخیر اخبار زیادی درباره اختلافات توماس توخل با رختکن و مدیریت بایرن مونیخ منتشر شده و این باعث به وجود آمدن بحث‌های جدیدی پیرامون اف‌سی هالیوود شده است. با این حال مصاحبه اخیر اولی هونس که در آن به‌طور علنی از توخل انتقاد کرد، بیش از پیش به این شایعات دامن زد و به نظر می‌رسد این مدیر کهنه‌کار و توخل دچار اختلافاتی اساسی با یکدیگر شده‌اند.

به گزارش کریستین فالک و توبی آلتشفل از بیلد؛ انتقادات علنی اخیر اولی هونس از توماس توخل نه تنها از سوی این مربی بلکه برای دیگر مدیران باشگاه نیز غیر قابل درک بود. هونس یکی از بزرگ‌ترین حامیان توخل در چند ماه اول حضور او در بایرن مونیخ بود اما به‌نظر می‌رسد اختلافات به وجود آمده بین این دو در کمیته نقل‌وانتقالات تشکیل شده برای پنجره تابستانی گذشته در غیاب مدیر ورزشی، روی روابط آن‌ها تاثیر گذاشته است.

بیش‌تر بخوانید:

  • اولی هونس: توخل باید کم تر گلایه کند و تیمش را بد جلوه ندهد؛ هیچ خرید بزرگی در ژانویه نداریم

  • اولتیماتوم مدیران بایرن مونیخ به توخل؛ احساساتت را باید کنترل کنی و حق انتقاد کردن مقابل رسانه ها را نداری

هونس از این واقعیت که توخل بارها به‌طور علنی درخواست جذب یک هافبک دفاعی کرد، آزرده‌خاطر شده است زیرا این خلاف صحبت‌های او که گفته بود نیازی به جذب چنین بازیکنی ندارند، بود. به‌طور سنتی در بایرن، حرف‌، حرف هونس است و توخل با پافشاری روی کمبود یک هافبک دفاعی در تیمش، بازی خطرناکی را انجام شروع کرده است.

موافق بودن کریستوف فرویند با خواسته‌های توماس توخل

یان کریستین دریسن مدیر عامل بایرن مونیخ تا آخرین لحظه برای جذب ژائو پالینیا از فولام و برآورده کردن آرزوی توماس توخل تلاش کرد اما روز ددلاین این انتقال منتفی شد. هر چند پس از آنالیزهایی که کریستوف فرویند مدیر ورزشی جدید بایرن و تیمش داشتند، او نیز با توخل بر سر این موضوع به توافق رسیده که بایرن در مقایسه با سایر باشگاه‌های مطرح نیاز به یک هافبک دفاعی دارد. با این حال هونس به وضوح اعلام کرده در پنجره نقل‌وانتقالات زمستانی هیچ خرید بزرگی نخواهند داشت.