به گزارش "ورزش سه"، یک روز بعد از بیانیه تند فدراسیون در مورد یک برنامه تلویزیونی و در حالی که امیر قلعه‌نویی نیز پیرامون منتقدان تیم ملی صحبت کرده بود، دبیرکل فدراسیون فوتبال در این خصوص می‌گوید: خوشبختانه بعد از جام جهانی ما با آقای قلعه‌نویی و همکاران‌شان ادامه دادیم و در این تورنمنت هم که با حضور چهار تیم خوب برگزار می‌شد، روند و بازی‌های تیم ملی خیلی امیدوارکننده بود.

وی افزود: دوستان طی فیفادی‌های گذشته زحمت کشیدند و کادرفنی توانسته بود به ترکیب اصلی نزدیک‌تر شود. ما دو سه ماه دیگر تا جام ملت‌ها فاصله داریم و امیدوارم این روند رو به رشد را توسعه بدهیم و جام ملت‌های خیلی خوبی داشتیم و با حمایت دوستان و ارگان‌ها و حمایت مردم بتوانیم نتایج خیلی خوبی در جام ملت‌ها بگیریم.

او با اشاره به نیاز تیم ملی به حمایت گفت: بالاخره این تیم، تیم ملی همه کشور است. ما حمایت چشم بسته نمی‌خواهیم. بازیکنان این کشور به عنوان سرباز بازی می‌کنند و همه باید کمک کنند. در فوتبال همیشه برد و باخت وجود دارد؛ ما نباید با یک باخت در یکی از تیم‌های ملی تا این حد انتقاد شدید انجام بدهیم و فکر کنیم هیچ کاری در این فوتبال نمی‌شود.

ممبینی با تمجید از نتایج تیم ملی اظهار داشت: تیم ملی کشورمان در شش بازی گذشته شش برد داشته و کادرفنی و بچه‌ها با آرامش کارشان را دنبال می‌کنند. فدراسیون فوتبال هم انتقادات سازنده را می‌پذیرد و هر پیشنهادی که باشد، می‌پذیرد اما امیدوارم اینطور نباشد که برخی با نیت خاصی بخواهند از پیشرفت جلوگیری کنند. در همه رشته‌های ورزشی، هم حمایت و هم انتقاد باید منطقی باشد؛ اگر غیر از این باشد، همه ما در یک کشتی نشسته‌ایم و آسیب می‌بینیم.