طرفداری | در حالی که فولام و بایرن مونیخ بر سر انتقال ژائو پالینیا به ارزش در مجموع 65 میلیون یورو به توافق رسیده بودند، به دلیل آنکه باشگاه انگلیسی نتوانست جایگزینی برای بازیکنش پیدا کند، این انتقال منتفی شد تا یکی از عجیب‌ترین اتفاقات روز ددلاین پنجره‌های نقل‌وانتقالات تابستانی رقم بخورد.

اما اکنون در حالی که گفته می‌شد باواریایی‌ها در پنجره نقل‌وانتقالات زمستانی دوباره به سراغ این هافبک دفاعی پرتغالی می‌روند و برای جذب او تلاش خواهند کرد، به‌طور ناگهانی پالینیا قراردادش با فولام را تمدید کرد تا باعث افزایش تردیدها درباره احتمال رفتنش به مونیخ شود.

به گزارش کریستین فالک و توبی آلتشفل از بیلد؛ در داخل بایرن مونیخ تردیدهایی درباره وضعیت پزشکی و مصدومیت‌های ژائو پالینیا در صورت جذب احتمالی او وجود دارد. این بازیکن 28 ساله و پرتغالی از ناحیه زانو دچار مشکلاتی است.

با این حال علاوه بر تردیدهای باواریایی‌ها در این خصوص، خرید پالینیا پس از تمدید قراردادش با فولام در پنجره نقل‌وانتقالات زمستان نسبت به پنجره تابستانی، گران‌تر خواهد بود. به همین خاطر بایرن در حال بررسی جایگزین‌هایی مانند کالوین فیلیپس از منچسترسیتی است. هر چند در حال حاضر هیچ چیزی بین دو طرف، جدی نیست.

ژائو پالینیا همچنان مشتاق پیوستن به بایرن مونیخ

به گزارش فلوریان پلتنبرگ از اسکای آلمان؛ ژائو پالینیا همچنان می‌خواهد به بایرن مونیخ بپیوندد و انتقال در پنجره ژانویه، رویای بزرگ او است. با این وجود، پالینیا امید دارد که باواریایی‌ها خیلی سریع و در اوایل پنجره زمستانی حرکت خود را انجام دهد و مجبور نباشد دوباره تا پایان پنجره صبر کند. از طرفی بایرن تاکنون تصمیم نهایی در این خصوص را نگرفته و بسیار بعید است که در ژانویه، مبلغی بین 50 تا 65 میلیون یورو هزینه کند.

بیش‌تر بخوانید:

  • سوالی که در حال حاضر کسی جوابش را نمی داند؛ پالینیا بالاخره به بایرن مونیخ می پیوندد؟
  • نارضایتی کالوین فیلیپس از وضعیت خود در منچسترسیتی

گفتنی است قرارداد قبلی پالینیا تا سال 2027 اعتبار داشت و بندی در آن گنجانده شده بود که امکان تمدیدش برای یک سال دیگر را نیز فراهم می‌کرد. حال با امضای قرارداد جدید، پالینیا تا سال 2028 به فولام متعهد خواهد بود و گفته می‌شود با بندی که در قرارداد جدیدش هم گنجانده شده، امکان تمدید آن برای یک سال دیگر نیز وجود دارد.

موافقت منچسترسیتی با انتقال قرضی کالوین فیلیپس

کریستین فالک قبل‌تر نیز گزارش داده بود کالوین فیلیپس به همراه ژائو پالینیا در لیست بایرن مونیخ قرار دارد. این هافبک دفاعی 27 ساله و انگلیسی از شرایطش در منچسترسیتی راضی نیست و سیتیزن‌ها در این شرایط به او اجازه خواهند داد تا به صورت قرضی باشگاه را ترک کند.