به گزارش "ورزش سه"، شایعات در مورد آینده ارلینگ هالند روز به روز بیشتر می شود. روز گذشته باشگاه دورتموند هرگونه توافق با منچسترسیتی را رد کرد و گفت که هیچ پیشنهادی برای این بازیکن دریافت نکرده است.

 

در حالی که به نظر بارسا از کورس رقابت برای جذب هالند دور شده، تنها رئال مادرید و سیتی برای انتقال او شانس دارند ضمن اینکه اولیور کان مدیر اجرایی بایرن مونیخ نیز هرگونه شانس جدب هالند را رد کرد و گفت:«احتمال جذب ارلینگ هالند؟ او یک بازیکن فوق العاده و باکیفیت است. با این حال بسته اقتصادی جذب ارلینگ هالند و مبلغ انتقال و دستمزد این بازیکن بسیار بسیار دور از تصورات ماست.»

 

یان آرنه فیورفورت که سخنگوی خانواده هالند است و در توئیتر نیز حضوری بسیار فعال دارد، ساعاتی پس از مصاحبه کان، پاسخ وی را داد و نوشت:« آقای کان می گوید که بایرن مونیخ بیرون از رقابت برای جذب ارلینگ هالند است چون از لحاظ اقتصادی برای شان به صرفه نیست. بی صبرانه منتظر روزی هستم تا حقایق در این زمینه روشن شود.»

اینطور به نظر می رسد بر خلاف ادعای کان، بایرنی ها تلاش و تحرکات زیادی برای جذب هالند داشته اند ولی خود بازیکن حاضر به بازی برای این باشگاه نشده است.
او این توئیت را به هر دو زبان انگلیسی و اسپانیایی منتشر کرده است.