به گزارش "ورزش سه"، برخورد شدید مرتضی پورعلی‌گنجی با مدافع قطر در حالی هواداران فوتبال در ایران را نگران کرد که از همان ابتدا بسیاری گمانه پارگی رباط صلیبی را می‌زدند اما این امید می‌رفت که برخورد شدید، پارگی رباط را برای مرتضی به همراه نداشته باشد.

با این حال ساعتی بعد منابع مختلف از تیم ملی خبر پارگی رباط صلیبی پورعلی‌گنجی را تائید و اعلام کردند که معاینات اولیه حاکی از مصدومیت شدید این بازیکن دارد. سرانجام امروز و ابتدا هیئت‌مدیره باشگاه پرسپولیس و سپس خود پورعلی شدت مصدومیت را تائید کردند تا اینکه نوبت به پزشک سرخپوشان رسید.

1941232

دکتر حقیقت در این خصوص گفت: با توجه به این که کاروان تیم عازم قزوین بود، هماهنگی‌ها را انجام داده بودیم تا مرتضی پورعلی‌گنجی به محض بازگشت به ایران همراه کاروان تیم ملی فوتبال برای بررسی‌های پاراکلینیکی اعزام شود و ریپورت آن را هم دریافت کنیم.

وی ادامه داد: متاسفانه نتیجه کار خوشایند نبود و پارگی رباط صلیبی تایید شد. کادر پزشکی تیم ملی اقدامات اولیه را برای این بازیکن انجام داده است و حالا باید روال کار را مرحله به مرحله پیش برویم. بر این اساس هماهنگی‌ها با پزشکان متخصص نیز در حال انجام است.

به این ترتیب احتمالا او دو سه هفته بعد زانوی خود را به تیغ جراحان خواهد سپرد و از پیش فصل آینده همراه با یاسین سلمانی به میادین بازخواهد گشت.