طرفداری | جیدون سانچو در حالی در دورتموند خود را به عنوان یکی از استعدادهای نسل بعدی مطرح کرد که پس از پیوستنش به منچستریونایتد در انتقالی به ارزش 85 میلیون یورو، به هیچ عنوان نتوانسته انتظارات از خود را برآورده سازد و اکنون نیز که با اریک تن هاخ دچار اختلافاتی جدی شده، به نظر نمی‌رسد دیگر جایی در این تیم داشته باشد. 

به همین خاطر گفته می‌شود سانچو به دنبال جدایی از شیاطین سرخ در پنجره نقل‌وانتقالات زمستانی است و رسانه‌ها از بروسیا دورتموند باشگاه سابقش به عنوان یکی از گزینه‌های او نام برده‌اند. با این حال طبق گفته‌های منابع آلمانی و همچنین سران این باشگاه، تصور می‌شود زنبورها نیز فعلاً تمایلی به این انتقال ندارند، هر چند به نظر می‌رسد این شرایط تغییر کرده است.

بیش‌تر بخوانید:

  • ژاوی از پیوستن جیدون سانچو به بارسلونا استقبال می کند 
  • منچستریونایتد آماده پرداخت دستمزد جیدون سانچو در صورت جدایی از باشگاه

به گزارش راب داوسن ESPN؛ با اینکه دورتموند از زمان جدی شدن اختلافات بین جیدون سانچو و اریک تن هاخ به‌طور علنی شایعات مربوط به بازگرداندن این بازیکن را رد کرده اما اگر انتقال سانچو برای‌شان از نظر مالی به صرفه باشد، علاقه‌مند به بازگرداندن این وینگر 23 ساله و انگلیسی به زیگنال ایدونا پارک هستند.

این احتمال وجود دارد که سانچو طی یک قرارداد قرضی کوتاه مدت تا پایان فصل به باشگاه سابقش بپیوندد و همچنین زنبورها نیز می‌توانند پرداخت بخشی از دستمزد هفتگی 300,000 پوندی این بازیکن را بر عهده بگیرند. از طرفی، سانچو پس از گذراندن چهار سال در دورتموند همچنان با افرادی از این باشگاه از جمله ادین ترزیچ در تماس است.

  • همچنین بخوانید: جیدون سانچو در ارتباط مداوم با ادین ترزیچ؛ بازگشت به دورتموند به طور کامل منتفی نیست

در هر حال، منچستریونایتد آماده شنیدن پیشنهادات برای بازیکنش است و سرسختانه از موضع تن هاخ در قبال نظم و انضباط تیمی، حمایت می‌کند. همچنین شیاطین سرخ پذیرفتند که این وضعیت نمی‌تواند تا ابد ادامه پیدا کند و به همین خاطر آماده کنار آمدن با زیان‌های مالی ناشی از انتقال سانچو در پنجره زمستانی نیز هستند. گفتنی است سانچو تا سال 2026 با یونایتد قرارداد دارد.