باشگاه قصد دارد بند تمدید یک ساله سه بازیکن خود را فعال کند تا از جدایی رایگان آنها جلوگیری کرده و در صورت نیاز به تمدید قرارداد برای خود زمان بخرد 

طرفداری | شش بازیکن منچستریونایتد وارد سال پایانی قرارداد خود شده‌اند و در حالی که مارسیال وضعیت پیچیده‌ای دارد، باشگاه قصد دارد بند تمدید یک ساله قراردادهای ویکتور لیندلوف، آرون ون بیساکا و هانیبال مجبری را فعال کند. 

به گزارش ساموئل لاکهرست، منچستریونایتد تصمیم گرفته بند تمدید یک ساله قرارداد ویکتور لیندلوف و آرون ون بیساکا را فعال کند. همچنین قرمزها تصمیم دارند با فعال کردن بند یک تمدید یک ساله هانیبال مجبری برای تمدید قرارداد این بازیکن زمان بخرند. نمایندگان ون بیساکا پیش از مصدومیت او مقابل برایتون، در مورد قرارداد جدید با باشگاه مذاکره کرده بودند.

تنها تغییر قابل پیش‌بینی در برنامه‌های باشگاه در صورتی رخ می‌دهد که گروه اینیوس به رهبری سر جیم رتکلیف تا پایان سال کنترل امور فوتبالی یونایتد را دست بگیرد. اینیوس آماده است تا 25 درصد از سهام یونایتد را به مبلغ 1.3 میلیارد پوند خریداری کند. یکی از دلایل باشگاه برای تمدید قرارداد برخی بازیکنان، جلوگیری از افت قیمتی این بازیکنان پیش از فروش آنها در تابستان است.

قرارداد آنتونی مارسیال نیز در تابستان آینده به پایان می‌رسد اما با توجه به شرایط بدنی این بازیکن بعید به نظر می‌رسد که باشگاه به تمدید قرارداد او فکر کند. مارسیال در سه سال گذشته تنها ۱۸ گل برای قرمزها به ثمر رسانده و از ژانویه ۲۰۲۱ هنوز نتوانسته ۹۰ دقیقه کامل در یک بازی لیگ برتری به میدان برود. همچنین قابل ذکر است که این مهاجم فرانسوی ۳۳ بازی از ۶۲ بازی منچستریونایتد را به دلیل مصدومیت از دست داده است. 

تام هیتون و جانی اوانز دیگر بازیکنانی هستند که قرارداد آنها در تابستان آینده به پایان می‌رسد و باشگاه نیز تمایلی برای تمدید قرارداد آنها نشان نداده است.