به گزارش "ورزش سه"، استقلال در هفته ششم رقابت های لیگ برتر، میزبان هوادار خواهد بود. جواد نکونام در نشست خبری پیش از این بازی حضور یافت و اعلام کرد که تیمش باید با تمام تمرکز و دقت کافی به مصاف حریف برود. او همچنین گفت که بابت حضور هواداران در این مسابقه خوشحال است.

صحبت های نکونام در نشست خبری پیش از این مسابقه را می خوانیم:

بولت استقلالفردا باید تمرکز بالا داشته باشیم
از تأخیر پیش آمده بابت حضور در نشست خبری عذرخواهی می ‌کنم. در بازی فردا باید مانند تمام بازی‌ها با تمام تمرکز و با تمام وجودمان آماده شویم. قطعا بازی سختی خواهد بود و باید بتوانیم در زمین بهترین عملکرد را از خودمان نشان دهیم و با تمرکز بالا، آماده بازی فردا شویم تا به موفقیت برسیم.

بولت استقلالتا آخر عمر مدیون هواداران هستم
خیلی خوشحالیم از اینکه فردا هوادارانمان را در ورزشگاه می بینم. از روز اول گفتم ممنون آنها هستم. چه زمانیکه در استقلال بودم و چه نبودم، هواداران به من لطف داشتند و تا آخر عمرم مدیون هواداران استقلال هستم و همیشه به یاد من می ماند. امیدوارم که فردا بتوانیم یک بازی خوب و باکیفیت و همراه با نتیجه برای هواداران به ارمغان بیاوریم.

1941793

بولت استقلالحاضر بودیم سه امتیاز بدهیم ولی بازیکنان موردنظرمان را بگیریم
نکونام در پاسخ به این سوال که تیم هایی مانند سپاهان و پرسپولیس همچنان قراردادهای بازیکنانشان را ثبت می کند ولی استقلال موفق به ثبت قرارداد بلانکو نشده است و چه فرقی میان باشگاه ها وجود دارد، گفت: گفتم اگر بنا به کم کردن یک، ۲ یا ۳ امتیاز بود، موافق هستم این اتفاق برای ما هم بیفتد زیرا به خاطر اشتباهی که صورت گرفته (داوری دیدار با سپاهان) ۳ امتیاز دادیم. وقتی بازیکن داشته باشید، می‌توانید در طول فصل و ۳۰ بازی این سه امتیاز را جبران کنید. یک امتیاز که دیگر خیلی راحت است. اگر تخلفی صورت گرفته باید همه مثل هم باشند.

بولت استقلالسر استقلال در این قضیه بی کلاه ماند
من روز اول هم گفتم، سر باشگاه و تیم ما بی‌کلاه ماند و ضرر کردیم. این تصمیماتی است که مدیریت باشگاه گرفته، جلساتی با آقای خطیر داشتیم و این تصمیمات گرفته شد. الان هم زمانی نیست که بخواهیم در این مورد صحبت کنیم. بنا شد تا نیم فصل کار را ادامه بدهیم و آن موقع تیم را تقویت کنیم. باز هم می گویم امیدواریم شرایطی فراهم شود تا بتوانیم سه، چهار بازیکن بگیریم که بتوانند به تیم کمک کنند و از این شرایطی که از ابتدای فصل داشتیم، جدا شویم. اینکه تیمی تخلف کرده، وظیفه من نیست که ورود کنم. باشگاه، فدراسیون فوتبال و مراجعی که باید رسیدگی کنند، به این موارد رسیدگی می‌کنند و تصمیم می‌گیرند. با حرف و صحبت ما چیزی تغییر نمی‌کند. باید حواسمان به کار، برنامه و تیم خودمان باشد تا بتوانیم تیم و هوادارانمان را خوشحال کنیم.

تکمیل می شود....