به گزارش "ورزش سه"، بدون تردید یکی از جذابیت های بازی روز جمعه استقلال و هوادار به تقابل محمود فکری و جواد نکونام برمی‌گردد؛ کاپیتان و سرمربی سابق استقلال در شرایطی تیمش را مقابل آبی پوشان با هدایت نکونام می‎‌فرستد که در زمان سرمربیگری خودش در استقلال مشکلاتی با سرمربی کنونی این تیم پیدا کرده بود.

فوتبالدوستان دیدار فولاد و استقلال در اهواز را به یاد دارند که محمود فکری به عنوان سرمربی آبی‌ها با نکونام که روی نیمکت تیم اهوازی بود، درگیری لفظی پیدا کرد و ماجرای اختلاف آنها تا مدت ها در رسانه‌ها بازتاب گسترده ای داشت. آن مساله حتی جریمه و محرومیت هایی را از سوی کمیته انضباطی برای دو باشگاه در پی داشت.

حالا با گذر از آن روزها نکونام به نیمکت استقلال رسیده و فکری به عنوان سرمربی هوادار مقابل تیمی قرار می‌گیرد که سال ها در آن به عناوین مختلف حضور داشت. در چنین شرایطی طبیعی است که خیلی ها به تقابل فکری و نکونام در بازی فردا بپردازند.

با این حال سرمربیان استقلال و هوادار در نشست خبری امروز خود علاقه ای به صحبت در خصوص اختلافات گذشته نشان ندادند. فکری و نکونام که در بازی دوستانه چند وقت پیش هم با هم برخورد خوبی داشتند، حالا در بازی رسمی تیم هایشان را هدایت می کنند و به همین خاطر در مصاحبه خود سعی کردند با بی توجهی به اختلافات گذشته به تیم خود آرامش بدهند.

فکری در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران درباره اختلافات گذشته اش با نکونام گفت: «من زیاد نپردازم به این موضوع بهتر باشد. در بازی‌های مختلف اتفاقات زیادی می‌افتد و اگر این اتفاقات را با خودمان بِکشیم شاید انقدر زیاد باشد که نتوانیم با خودمان حمل کنیم. در بازی اتفاقات و مشکلاتی هست و شاید اتفاقات لفظی بیفتد که تمام می‌شود و خیلی زود این چیزها فراموش می‌شود.»

این مساله از جواد نکونام هم در نشست خبری امروز مورد سوال قرار گرفت که سرمربی استقلال اینطور واکنش نشان داد: «فردا استقلال با هوادار بازی دارد!»