به گزارش "ورزش سه"، برگزاری جلسه آشتی کنان با علی خطیر که توسط علیرضا دبیر برگزار شد، یکی از سوالات نشست خبری سرمربی استقلال بود که نکونام نیز اعلام کرد که وضعیت و شرایط فعلی تیم خوب است و مدیریت باشگاه درصدد حل مشکلات تا نیم فصل است.

یکی از خبرنگاران حاضر در نشست خبری از نکونام پرسید که پس از برگزاری جلسه آشتی کنان با خطیر که توسط علیرضا دبیر برگزار شد، آیا ، از آن به بعد تعامل کادر فنی با مدیریت باشگاه بهتر شده است یا خیر، پاسخ داد.

نکونام گفت: اول از همه از پیشکسوتان عزیز، آقایان روشن، جباری، بیانی، عالمی و بابازاده و بزرگانی که آمدند و در خدمتشان بودیم، تشکر کنم و به ما لطف داشتند. آقای دبیر به هر حال احساس مسئولیت کرد و جلسه‌ای برگزار شد.

او ادامه داد: همه دوستان فکرشان این بود که شرایط برای استقلال بهتر شود و در صحبت‌هایی که همیشه انجام می‌شد، تمام نگرانی و فکر من و مدیریت باشگاه این بود که شرایط را بهتر کنیم. من دوست دارم که شرایط برای تیمم بهتر شود تا هواداران خوشحال شوند. باشگاه مشکلاتی از قبل یا امسال داشت که زیاد ورود نمی کنم.

ویدئو: 313828

سرمربی استقلال گفت: در مورد اینکه چه اتفاقاتی در گذشته رخ داد و چه اتفاقاتی را پشت سر گذاشتیم، نیازی به صبحت نیست. اینکه ما الان چه شرایطی داریم مهم است که اکنون در شرایط خوبی قرار داریم و با صحبت‌هایی که داشتیم، شرایط دارد به سمتی می‌رود که با همین توان و دارایی‌مان، ادامه دهیم تا در نیم‌فصل شرایط را بهتر کنیم.

نکونام در پایان گفت: مدیریت باشگاه هم از لحاظ مالی و هم اینکه در نیم‌فصل بازیکن بگیریم، تمام تلاشش را می کند تا با توجه به اینکه شرایط سختی را هم در نیم فصل و هم تاکنون تجربه کرده ایم، در نیم فصل بتوانیم شرایط بهتری را رقم بزنیم و امیدوارم این اتفاق برای ما بیفتد.