به گزارش "ورزش سه"، یکی از اتفاقات که در سالیان گذشته در استقلال رخ داده، رابطه نه چندان خوب پیشکسوتان با سرمربی تیم بوده است. در چند سال گذشته مصاحبه های خاک خورده های استقلال علیه سرمربی تیم و همواره وجود داشته که دلخوری هایی را برای مربیان ایجاد کرده و گاها واکنش هایی را نیز از سوی آنها شاهد بودیم.

جواد نکونام اما برخلاف گذشتگان رابطه بسیار صمیمانه ای با پیشکسوتان استقلال دارد؛ از ماجرای برپایی جلسه آشتی کنان میان نکونام و علی خطیر توسط پیشکسوتان استقلال، سرمربی آبی‌ها در بسیاری از موارد با خاک خورده های این باشگاه مشورت می‌گیرد و همواره احترام آنها را نگه داشته است.

ارتباط خوب نکونام با پیشکسوتان استقلال که بخشی از آن به خاطر رفاقت خاک خورده های باشگاه با پدر سرمربی آبی‌پوشان است، سبب شده تا آنها همراه یکدیگر برای موفقیت تیم تلاش کنند.

یکی از اتفاقاتی که این مساله را به خوبی نشان داد، بیانیه ای بود که پیشکسوتان استقلال درباره اشتباهات داوری علیه این تیم صادر کردند و جالب اینکه این مساله با حمایت نکونام مواجه شد.

سرمربی استقلال در نشست خبری امروز خود در خصوص بیانیه پیشکسوتان پیرامون مسائل داوری گفت: «من اول از پیشکسوتان و بزرگان باشگاه استقلال تشکر می‌کنم. این نشان می‌دهد که شرایطی که استقلال دارد، برای آنها مهم است و این حرف‌ها برای دفاع از حق استقلال است تا تیم‌مان شرایط خوبی را داشته باشد. آقایان روشن، جباری، بیانی و... همه دوستان و بزرگان که نمی‌شود اسم بیاوریم چون تاریخ باشگاه استقلال اینقدر بزرگ است که نیازی نیست اسم بیاورم.»