به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال پیکان علی‌رغم نمایش خوبی که در نیمه اول دیدار امروز مقابل پرسپولیس داشت، در نهایت با نتیجه یک بر صفر شکست خورد و سه حمله خطرناک خودروسازان راه به جایی نبرد و یک بار توپ به تیرک خورد و یک مرتبه هم توپ از روی خط دروازه به کرنر زده شد.

نمایش پیکان در نیمه اول مقابل پرسپولیس هرچند هجومی بود، اما بعضا در فاز دفاعی با مشکلاتی مواجه می‌شد و ضدحملات سرخ پوشان نیز نزدیک بود آنها را به گل دوم برساند که رسول خطیبی برای جلوگیری از این اتفاق خیلی سریع و قبل از پایان نیمه اول دو تغییر اساسی در ترکیب تیمش به وجود آورد.

رسول خطیبی که بیشتر از روی نیمکت کار را دنبال می‌کرد و حمید عبداللهی، کمک او، در کنار زمین نکات لازم را به بازیکنان پیکان مقابل پرسپولیس می‌گفت، در دقیقه 44 تصمیم گرفت دو تغییر در ترکیب تیمش انجام بدهد و حامد پاکدل و محمد اصلانی را جانشین امیر طاهر و  امیرحسین صدقی کند تا این تغییرها شکل بازی خودروسازان را تغییر دهد.

امیر طاهر امروز به ‌عنوان وینگ‌بک چپ مقابل پرسپولیس بازی می‌کرد که حالا حامد پاکدل جانشین او شده و در همین پست و دور از خط هجومی به میدان رفته است.