خرید ۶۵ میلیون پوندی توپچی‌ها نتوانسته است در امارات، انتظارات را برآورده کند. 

ویلیام گالاس باور دارد اگر کای هاورتس سریع‌تر تکانی به خودش ندهد، به نیمکت آرسنال دوخته خواهد شد.

طرفداری | به گزارش میرر، هافبک - مهاجم تیم ملی آلمان پس از سه سال حضور در استمفوردبریج، تابستان امسال در انتقالی غیر منتظره از چلسی به آرسنال پیوست. در شرایطی که تنها گل این بازیکن ۲۴ ساله در لباس تیم جدیدش از روی نقطه پنالتی بوده است، گالاس اصلا از عملکرد او رضایت ندارد. 

کاپیتان پیشین توپچی‌ها گفت:

هاورتس تا الان نظر مرا جلب نکرده است. او از زمان پیوستن به آرسنال هیچ کاری انجام نداده است. شاید گل زده باشد، اما این فقط به خاطر آن است که مارتین اودگارد ضربه پنالتی را به او داد! هاورتس فعلا هیچ کاری نکرده است و به نظرم به دردسر افتاده است. به عقیده من، آرسنال نباید هاورتس را می‌خرید. این از نظر من یک اشتباه بود. وقتی ۶۰ میلیون پوند برای مهاجمی هزینه می‌کنی، انتظار داری هر فصل حداقل ۱۵ گل بزند! فکر نمی‌کنم در مورد او چنین اتفاقی رخ بدهد.  

گالاس ادامه داد:

آرسنال فرصت ندارد! شاید فصل طولانی باشد، ولی باشگاه‌ها به نتیجه‌گیری سریع نیاز دارند. هاورتس به مدت سه فصل در چلسی حضور داشت و شناخت خوبی از این لیگ دارد. شاید هماهنگی در تیم جدید به مقداری فرصت نیاز داشته باشد اما او قبلا در لندن زندگی کرده است! بازیکنان باید به سرعت با شرایط جدید سازگار شوند؛ آن‌ها فرصتی ندارند.