گفتگوی امید مافی، ورزشی نویس باتجربه با یحیی گل محمدی را حتما بخوانید...

ناگفته های سکاندار قرمز پس از سبقت از پیکان...

طرفداری/ چراغ های سرخ دورتر از پایتخت روشن شد و یحیی در قامت فرمانده سه امتیاز شیرین تر از حبه قند را به حساب لشکر پیروز واریز کرد تا زیر بارش ابرهای ناشناس جرعه های آرامش را بنوشد و در غلغله آدم و کف و هورا کنار نیمکت نفرین شده به شادترین موجود دنیا بدل شود. او اما همچنان با ردای انتقاد به اتفاقات بودار پیش رو می نگرد و همچنان معتقد است ارتش سرخ به حمایت های بیشتری نیاز دارد. او پس از له کردن پیکان در لاین سبقت بر هرّه ماه نشست تا واگویه هایش در برابر سوالات "طرفداری" خواندنی از آب درآید. 

سکاندار کِشتی سرخ پس از ستایش نمایش بچه هایش از اینکه کمربند میانی به خوبی بسته شد و خط آتش پرسپولیس با اتکا به فراستِ شهاب زاهدی هت تریک کرد، اظهار خرسندی کرد و گفت:

همین که بچه ها در غیاب مصدومان گلیم پرسپولیس را از آب بیرون کشیدند ارزشمند است و سه امتیاز بازی با پیکان قطعا در روزهای حساس دستمان را خواهد گرفت.

گل محمدی با ابراز تاسف از پاره شدن رباط پورعلی گنجی در اردن تصریح کرد:

مدافع ششدانگ ما را خانه نشین کردند و بدتر از همه حتی یک زنگ خشک و خالی نزدند و یادشان رفت از تیمی که مهره کارآمدش را از دست داده دلجویی کنند.

 مرد شماره یک نیمکت قرمزها در پاسخ به این سوال طرفداری که با التفات به ترافیک سنگین بالای جدول، نامه اعمال پرسپولیس در ایستگاه آخر لیگ چگونه خواهد بود پاسخ داد:

ما عادت داریم مدعیان را کنار بزنیم، فقط باید باشگاه در جهت رضایت شاگردانم گام های بلندتری بردارد...

او ادامه داد:

ما فقط حقمان را می خواهیم و پاداش بچه هایی که در یک سال سه جام را بالا بردند باید پرداخت شود و قسم می خورم چیزی فراتر از حق خود نمی خواهیم.

سیم خاردار باستانی همچنین گفت:

بچه ها از من توقع دارند و من هم برابر آن ها مسوولم، پس اگر دوباره بخواهند با رفتارشان شاگردانم را دلسرد کنند، دوباره قهر خواهم کرد و خودم را سِپر اینها می کنم و تمام قد حمایتشان خواهم کرد.

گل محمدی در خصوص ورزشگاه سردار آزادگان قزوین هم نظر قابل تاملی داد:

چمن کمی بلند بود و مجوز کار روی زمین را می گرفت، اما اعتراف می کنم از زمین های تهران به مراتب بهتر بود و البته بیست هزار قزوینی که نود دقیقه پرسپولیس را تشویق کردند موتور تیم مرا امروز روشن کردند. 

و حرف آخر مردی که قصد دارد با همه مصایب دوباره پرچم های قرمز را به رقص درآورد:

تا این لحظه به عقد قرارداد جدید با من مبادرت نورزیده اند و جلساتی هم که برگزار شد خروجی قابل توجهی نداشت.

و شب در ورزشگاه سردار آزادگان از عطر چمنزار سرشار شده بود و مرد پنجاه و دوساله از جامه اش بوسه می چکید که در سکوتی سرشار از ناگفته ها قزوین را به مقصد تهران ترک کرد.