به گزارش "ورزش سه"، تصاویر ناکامی استقلال مقابل نساجی یکی از خاطرات تلخ استقلالی‌ها در فصل گذشته است. مسابقه‌ای که می‌توانست با پیروزی استقلال به پایان برسد و حتی می‌توانست به مسابقه‌ای تبدیل بشود که استقلال را به قهرمانی برساند. علیرضا حقیقی در آن ناکامی نقش بزرگی ایفا کرده بود.

علیرضا حقیقی روز جمعه بار دیگر در ورزشگاه آزادی مقابل استقلال تهران قرار می‌گیرد. او که این تجربه را در روزگار جوانی با پرسپولیس به دست آورده بود، در بازگشت به ایران با پیراهن نساجی و گل گهر نیز مقابل آبی‌ها به میدان رفت.

1908224

حقیقی حالا با پیراهن شماره یک هوادار تهران برابر استقلالی‌ها قرار می‌گیرد. حقیقی در این فصل به هوادار پیوست و حالا یکی از سرشناس‌ترین بازیکنان تیمی محسوب می‌شود که پر از بازیکنان جوان است.

اگرچه علیرضا حقیقی بارها گفته که کلین‌شیت یک آمار تیمی و نتیجه تلاش جمعی است و به آن اهمیت نمی‌دهد، اما بدون شک بسته ماندن دروازه‌اش مقابل استقلال برای او شیرینی بسیار زیادی دارد؛ به خصوص که هوادار در تقابل فصل گذشته‌اش شش بار دروازه‌اش را مقابل استقلال بازشده دیده است‌.

اگر استقلال سال گذشته بازی‌اش در قائمشهر با درخشش حقیقی به تساوی کشیده نمی‌شد شاید می‌توانست با ساپینتو قهرمان لیگ بشود. در آن بازی حقیقی با پیراهن نساجی بازی خوبی کرد.

او حالا دوباره باید رو به روی رفیق و همبازی قدیمی‌اش در تیم ملی یعنی جواد نکونام قرار بگیرد و تقابل او با نکو در قامت سرمربی استقلال بسیار جذاب خواهد بود. باید دید علیرضا حقیقی در این مسابقه حساس چه نمایشی خواهد داشت.