طرفداری | ترکیب بایرن مونیخ در خط دفاعی خود از عمق کافی برخورددار نیست و به همین خاطر آن‌ها چندی پیش تلاش کردند ژروم بواتنگ 35 ساله را که هنوز یک بازیکن آزاد است، به این باشگاه برگردانند اما به دلیل پرونده خشونت او علیه پارتنرش و انتقادات زیاد هواداران، از این‌کار منصرف شدند. 

با این حال چند روز پیش شایعات عجیبی منتشر شد که باواریایی‌ها و توماس توخل در حال بررسی امکان جذب سوکراتیس پاپاستوپولس 35 ساله که او نیز اکنون با باشگاه دیگری قرارداد ندارد، هستند. موردی که اکنون به نظر می‌رسد چندان جدی نیست.

هر چند شایعه دیگری نیز طی این مدت پیرامون یکی دیگر از شاگردهای سابق توخل و بایرن منتشر شده و آن هم تروو چالوبا است. بایرن در پنجره نقل‌وانتقالات تابستانی گذشته نیز به جذب او علاقه داشت اما در لحظه آخر نظرشان تغییر کرد. با این حال از آنجایی که چالوبا از شرایطش در چلسی ناراضی است و انتظار می‌رود در پنجره ژانویه جمع آبی‌های لندن را ترک کند، گمانه‌زنی‌هایی درباره علاقه‌مندی دوباره بایرن به وجود آمده‌اند.

حال به گزارش کریستین فالک و توبی آلتشفل از بیلد؛ بعید است بایرن مونیخ در پنجره نقل‌وانتقالات زمستانی به سراغ تروو چالوبا برود. سران باواریایی‌ها در آخرین روز پنجره نقل‌وانتقالات تابستانی گذشته در حالی که چلسی موافقت خود با انتقال قرضی بدون بند خرید را اعلام کرده بود، تصمیم گرفتند این مدافع میانی 24 ساله و انگلیسی را به خدمت نگیرند. با این حال، توماس توخل همچنان خواهان جذب چالوبا است و برای رسیدن به خواسته خود به باشگاه فشار می‌آورد.

گفتنی است چالوبا در فصل جدید به‌جز در مسابقات دوستانه پیش فصل، تاکنون حتی در یک بازی نیز برای چلسی به میدان نرفته است. این بازیکن تا سال 2028 قرارداد دارد و بندی نیز در آن گنجانده شده که امکان تمدیدش برای یک سال دیگر را هم فراهم می‌کند.

بایرن مونیخ تاکنون هیچ مذاکره‌ای با سوکراتیس پاپاستوپولوس نداشته است

همچنین فابریتزیو رومانو نیز گزارش داده در حال حاضر هیچ مذاکراتی بین بایرن مونیخ و سوکراتیس پاپاستوپولس در جریان نیست. باواریایی‌ها از ترکیب فعلی خود راضی هستند اما در صورتی که نظرشان را تغییر دهند، سوکراتیس بسیار مشتاق پیوستن به بایرن خواهد بود.

  • بیش‌تر بخوانید: سوکراتیس پاپاستاتوپولوس در انتظار دریافت پیشنهاد از بایرن مونیخ