طرفداری | فصل گذشته در غیاب مهاجم نوک پس از جدایی روبرت لواندوفسکی، اریک ماکسیم چوپوموتینگ تا حد زیادی این بار را به دوش کشید و با زدن 17 گل در تمامی رقابت‌ها، یکی از بهترین عملکردهای خود در دوران حرفه‌ایش را به نمایش گذاشت

عاملی که باعث شد سران بایرن مونیخ تصمیم بگیرند قرارداد او را برای یک سال دیگر تمدید کنند. با این حال اکنون به نظر می‌رسد برنامه باواریایی‌ها دچار تغییراتی شده و به همین خاطر درهای خروج را برای چوپوموتینگ باز کرده‌اند.

به گزارش کریستین فالک و توبی آلتشفل از بیلد؛ بایرن مونیخ آماده فروش اریک ماکسیم چوپوموتینگ در پنجره نقل‌وانتقالات زمستانی در صورت دریافت یک پیشنهاد خوب است. با این حال باواریایی‌ها اگر پیشنهادی در حد انتظارات‌شان به دست‌شان نرسد، این مهاجم 34 ساله و کامرونی در مونیخ خواهد ماند و سپس با اتمام قراردادش می‌تواند در پنجره نقل‌وانتقالات تابستانی سال آینده به صورت رایگان از این باشگاه جدا شود.

گفتنی است در پنجره نقل‌وانتقالات تابستانی گذشته نیز اخباری مشابه منتشر شده بود. با ورود هری کین و همچنین درخشش‌های ماتیس تل، اکنون به نظر می‌رسد چوپوموتینگ جایگاه خود در ترکیب را از دست داده است.