به گزارش "ورزش سه"، تیم‌های نساجی مازندران و آلومینیوم اراک در شرایطی نخستین مسابقه معوقه هفته ششم لیگ برتر را برگزار کردند که تماشاگران قائم‌شهری حضور نسبتا پررنگی در این بازی خانگی داشتند و در کنار آنها، حدود 12 هوادار ایرالکو نیز در ورزشگاه شهید وطنی حاضر بودند، اما علاوه بر آنها، این دیدار یک تماشاگر ویژه هم داشت.

کریم قنبری، مربی باسابقه خوزستانی که سال‌ها روی نیمکت سپاهان به‌عنوان دستیار و چند مقطع به‌عنوان سرمربی موقت فعالیت می‌کرد و اخیرا هم هدایت سپاهان نوین را برعهده داشت، با حضور در ورزشگاه شهید وطنی در سکوهای اختصاص یافته به تماشاگران آلومینیوم اراک دیده شد و بازی این تیم مقابل نساجی را زیر نظر داشت که در نوع خود عجیب بود.

1942093

او که دستیار هفت سرمربی در سپاهان بوده و با مربیانی همچون ادسون تاوارس، لوکا بوناچیچ، زلاتکو کرانچار، امیر قلعه‌نویی، عبدالله ویسی و... فعالیت کرده و دو قهرمانی لیگ برتر و دو قهرمانی جام حذفی همراه با طلایی پوشان کسب کرده، حضور عجیب و غیر منتظره‌ای در ورزشگاه شهید وطنی داشت که دلیل آن نامشخص بود.

قنبری آخرین بار در لیگ برتر به‌عنوان دستیار عبدالله ویسی در فولاد خوزستان فعالیت داشت ولی از آن مقطع به بعد حضورش در سطح اول فوتبال ایران کمرنگ بود که حالا در یک مسابقه بین نساجی و آلومینیوم در ورزشگاه دیده شد.