به گزارش "ورزش سه"، در حاشیه مراسم بدرقه تیم ملی زنان برای حضور در مرحله دوم انتخابی المپیک پاریس، زهرا قنبری، کاپیتان این تیم، مقابل دوربین "ورزش سه" قرار گرفت و در خصوص سه مسابقه آتی تیم ملی صحبت کرد.

او در ابتدا گفت: همان‌طور که می‌دانید، در گروه بسیار سختی قرار داریم. استرالیا چهارم جهان شده است. چین و فیلیپین هم در سال گذشته مسابقات تدارکاتی خوبی داشته‌اند و با برنامه‌ریزی وارد این مسابقات می‌شوند. ما هم سعی می‌کنیم که با تلاش و همدلی‌ای که بین بازیکنان برقرار است، تمام توان خود را بگذاریم تا نتیجه‌ای در شأن فوتبال زنان ایران بگیریم.

1942611

قنبری در ادامه در پاسخ به این سوال که چقدر امیدوار است با شکست فیلیپین و چین تایپه، به عنوان بهترین تیم دوم بعد از استرالیا راهی دور بعد شویم گفت: من با هر دو تیم قبلا بازی کردم. هر دو تیم بسیار خوب هستند، اما اینطور نیست که نتوانیم آن‌ها را شکست دهیم. بچه‌ها باید به این باور برسند که می‌توانند از سد این دو تیم بگذرند و روز خوب فوتبالی ما باشد تا همان‌طور که شما گفتید به عنوان بهترین تیم دوم راهی دور بعد شویم. ضمن اینکه فوتبال غیرقابل پیش‌بینی است و ما نمی‌توانیم از الان نتایج‌مان را پیش‌بینی کنیم. هدف ما ارائه یک نمایش خوب و کسب نتیجه است.

کاپیتان تیم ملی زنان در پایان گفت: حامی ورزشکاران مردم هستند. از مردم، رسانه و مسئولین خواهش می‌کنم که فقط الان و در آستانه این رقابت‌های حساس حامی ما نباشند و این حمایت همیشگی باشد. به دعا و انرژی مثبت آن‌ها نیاز داریم.